Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa...

Vierailija
13.09.2009 |

Sain viime viikolla tietää, että meidän masuvauvalla on Downin syndrooma, olen viikoilla 18 + 6. Lääkäri sanoi että turvotusta on paljon ja down ei olisi mikään lieväasteinen. On myös downiin liittyvää sairautta (ultrassa nähty).

Meillä on jo 2 lasta, 5 ja 3 v, ja tuo vanhin on melko vaativa lapsi ilman diagnoosejakin.Mies oli heti että keskeytys, mäkin olen nyt ajateltuani asiaa samaa mieltä.

Keskeytyslääkitys aloitetaan alkuviikosta (tiistaina) :-(.

Ahdistaa... älkää hyvät ihmiset nyt kivittäkö, mutta tuntuu, että meidän voimavarat ei riitä ottaa vastaan tietoisesti vammaista lasta. Koskaanhan ei tiedä, mitä tulee myöhemmin, mutta nyt tietää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, koeta jaksaa...

Vierailija
2/7 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikkien kannalta parasta on keskytys. Voimia teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätyisin samaan ratkaisuun. VOIMIA!

Vierailija
4/7 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon jaksamista ja voimia teille!

Vierailija
5/7 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti toimitte, niinkuin voimavaranne sanovat, olisin itse myös päätynyt samaan ratkaisuun.

Vierailija
6/7 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmasti elämänne vaikein päätös ja sitä ei kannata sitten enää jäädä pohtimaan. Tunteet varmasti menevät kuin vuoristorataa ja päätös tulee tuntumaan varmasti täysin väärältä jossakin vaiheessa. Teidän elämäntilanteeseenne kesksytys on varmasti syntymättömän lapsen ja koko perheen etu. Raskas ja vaikea päätös, mutta elämä menee eteenpäin ja osaatte nauttia aivan varmasti enemmän lapsistanne kuin osaatte vielä kuvitellakaan. Voimia ja suuri halaus!

Terveisin saman kokenut onnellinen kahden lapsen äiti

Vierailija
7/7 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon aika sekaisin, ja välillä itken, välillä turta. Lapset ihmettelevät, mutta ollaan sanottu että äiti on kovin kipeä (selittää lääkäriin menonkin) :-().

En nukkunut yöllä kunnolla, mies antoi nukkua sitten pitkään. Kohta meen nukkumaan päiväunia nuoremman kanssa. Väsyttää koko ajan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä