onko sarjamurhaaja ja lastenraiskaaja karla homolka miten tunnettu mammojen keskuudessa? mies haluis
Kommentit (24)
koskaan kuullutkaan. Karla on kiva nimi.
Karla minusta ihana nimi. Mutta ymmärrän antipatiasi nimeä kohtaan ja en varmaan tästä syystä antaisi nimeä lapselleni. Siis jos itselleni tulisi koko ajan ko. Karla mieleen.
Karla nimi on minusta vähän kalskahtava. Carla olisi ok jos olisi kv sukunimi.
hän siis sai pojan v-07.. millanen lie mutsina niin sairas ihminen. puistattaa..
oli tehnyt diilin poliisin knssa, miestä (pahempi) ei kai muuten olisi saatu kiinni
mutta oliko Arja Korisevan tytön nimi myös Karla?
mutta oliko Arja Korisevan tytön nimi myös Karla?
miten tollasia voi olla?! oman pikkusiskonsakin raiskas ja antoi miehensä raiskata ja tappoivat?!
mutta enpä todellakaan laittais karlaa tytölleni nimeksi nyt kun luin tuosta. kammottavaa.
Ja onhan noita sekopäitä kaiken nimisiä... Karla on kaunis nimi.
No tuliko ap:n lapsesta Karla? :D
elokuvan, enkä voisi ikipäivänä käyttää tuota nimeä, se nainen on hirviö.
Tsiisus.
Iso-isäni nimi on Adolf. Pitäisikö hänen muuttaa nimensä?
Onko jossain luetteloa kaikista maailman murhaajista, raiskaajista, pedofiileistä, sotarikollisista jotta voi katsoa ettei vain piltille tule samaa nimeä? Entäs jos sellainen ilmaantuu myöhemmin. Pitääkö nimi vaihtaa?
ja mun pojan toinen nimi on se. Jammu-setä oli kai oikealta nimeltään Jalmari. Ei haittaa.
Eihän lasta nimetä HÄNEN mukaansa.
Jos lapsesta olisi tulossa täyskaima, eli sukunimikin olisi sama, sitten miettisin kyllä kaksi kertaa (tai enemmänkin). Mutta kohtahan alkaisi olla nimet vähissä jos hakisi käsiinsä kaikki kauheuksia tehneet ja niistä diskattaisiin nimet pois.
Karla on kaunis nimi!
että sekopäitä nyt on ollut kaiken nimisiä.
ja niinhän se onkin, mut jotenkin tää tapaus on vaikuttanu muhun poikkeuksellisen paljon - en siis pysty suhteutumaan nimeen enää neutraalisti ku assosioituu heti tähän hirviöön :(
hankalan asiasta tekee se, et oon luvannu aikoinaan miehen saavan päättää seuraavan lapsen etunimen, kun mä sain päättää esikoiselle. meidän nimimaut aika paljon erosi silloin.. ja nyt on ihan ehdoton ton karlansa kans, ahistaa!! ja tyttö siis on jo syntynyt, eli ei auta enää toivoa et tuliskin poika..
oon varmaan teistä ihan typerys mut tää ON mulle ongelma :((
ap
Ainoa mistä tiedän on juuri se, että googlasin nimeä samasta syystä kuin sinä. Muuten en olisi koskaan kuullutkaan.
t. poika tuli