Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka tulit raskaaksi femar-kuurilla...kuinka nopeasti tärppäsi???

Vierailija
12.09.2009 |

Aloitin juuri femar kuurin ja olisin kyselyt, että onkos täällä kyseisestä kuurista raskautuneita ja kuinka nopeasti tärppäsi? Mikä oli ongelmasi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. epätoivoinen ap

Vierailija
2/10 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ainoan kuurin söin Femareita (koska Clomeja ei saanut apteekista), ovulaatio kyllä tuli mutta en tullut raskaaksi. Sen jälkeen olen syönyt Clomeja kolme kertaa, kahdella ekalla kerralla raskauduin mutta menivät kesken. Nyt testi näyttää taas plussaa, joten uutta keskenmenoa odotellaan.

Kyllä elämä on sitten kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli femar + pregnyl käytössä kahden kierron ajan, jälkimmäisestä tulin raskaaksi. Nyt toiveissa toinen lapsi ja jo neljäs kuuri menossa.. Itselläni ei ole mitään tiettyä ongelmaa, femar on tukemassa omaa hormonitoimintaa. Lisäksi inssin ajoittaminen on hiukan helpompaa, kun tietää aika tarkkaan, miten follikkelit kasvavat.

Vierailija
4/10 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka femar kuuri takana eikä tuottanut toivottua tulosta. Kaksi vielä jäljellä. Saa nähdä miten käy. 4 clomikuuria takana ennen sitä. Hieman epätoivoinen olo, mutta kyllä se kai tästä. Toivottavasti sinulla tärppää:-)

Vierailija
5/10 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla todettiin kesällä PCO ja siitä johtuva ovuloimattomuus. Lääkäri määräsi hoidoksi Femar-kuurin. Ensimmäisestä Femar-kierrosta tärppäsi, mutta raskaus meni kesken viikolla 11. Nyt tyhjennyksen ja e-pillereillä aikaansaatujen kuukautisten jälkeen aloitellaan seuraavaa Femar-kuuria. Toivotaan, että tärppää yhtä nopeasti kuin viimeiksi :)

Vierailija
6/10 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se piti vielä sanoa noista Femareista, että minkäännäköisiä sivuvaikutuksia ei ollut, eli olen tähän kyllä todella tyytyväinen...

Vierailija
7/10 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt neljä kk clomeja ilman tulosta ja sitten sain Femarin eikä silläkään tulosta. Menkat alkoi viimeinen päivä. Nyt sitten olemme menossa ensiviikolla tarkistuttamaan tilannetta kuinka femar toimii ja tarvitaanko mahdollisesti irrotuspiiki ja keltarauhashormoni tueksi.Olen kyllä jo 40 v mutta cb ovistestillä saan oviksen aina näkymään, mutta irtoamisesta en tiedä.Kuukautiset aivan normaalit ja kp 29-30. Minulla -08 clomofen avusteinen raskaus elkanut ensimmäisestä kierrosta ja nyt sitten kokeilemme uudestaan vielä koska unelmastamme ei tullutkaan totta.

Nyt huomasin että kuukautiset oli 1,5 päivän mittaiset. Eli puolitoista päivää norm vuotoa ja sitten vain pyyhitäessä ja sekin tummaa niinkuin kuivunutta verta.Normaalisti pari ekaa päivää runsasta vuotoa ja sit normaalia, kestää yleensä 5 pvää. Onko sinulla/teillä muuttanut femar kuukautisia mtenkään? Mitään muuta sivuoireilua ei ole tullut paitsi naama kukkii jos nämä nyt femarista johtuu :(

Vierailija
8/10 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään lääkätissä ja munarakkalu kasvanut hyvin kohdun lima hyvä sain pregnyl piikiiön irroittamaan munasoluni. Kuinka moninon jääny tässä vaiheessa raskaaksi. Käytössä siis.on ainoadtaa femar toinen kierto meneillään.

Vierailija
9/10 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kuulisin mielelläni minkälaisia mahdollisia sivuvaikutuksia teille on tullut Femarista?

Kiitos jo etukäteen!

Vierailija
10/10 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2009 klo 14:12"]Olen syönyt neljä kk clomeja ilman tulosta ja sitten sain Femarin eikä silläkään tulosta. Menkat alkoi viimeinen päivä. Nyt sitten olemme menossa ensiviikolla tarkistuttamaan tilannetta kuinka femar toimii ja tarvitaanko mahdollisesti irrotuspiiki ja keltarauhashormoni tueksi.Olen kyllä jo 40 v mutta cb ovistestillä saan oviksen aina näkymään, mutta irtoamisesta en tiedä.Kuukautiset aivan normaalit ja kp 29-30. Minulla -08 clomofen avusteinen raskaus elkanut ensimmäisestä kierrosta ja nyt sitten kokeilemme uudestaan vielä koska unelmastamme ei tullutkaan totta.

Nyt huomasin että kuukautiset oli 1,5 päivän mittaiset. Eli puolitoista päivää norm vuotoa ja sitten vain pyyhitäessä ja sekin tummaa niinkuin kuivunutta verta.Normaalisti pari ekaa päivää runsasta vuotoa ja sit normaalia, kestää yleensä 5 pvää. Onko sinulla/teillä muuttanut femar kuukautisia mtenkään? Mitään muuta sivuoireilua ei ole tullut paitsi naama kukkii jos nämä nyt femarista johtuu :(
Minulla oli kuukautiset tosi niukat. Suunnilleen vain 2 päivää. Nyt odotellaan seuraavia kuukautisia ja seuraavaa lääkekuuria. Olin kyllä tavallista kireämpi lääkekuurin aikana ja iho hohkasi kuumuutta. Väsymystä oli ja päänsärkyä.