Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset kengät ostat (ostit) lapsillenne nyt syksyksi? Entä talveksi?

Vierailija
12.09.2009 |

Minua kiinnostaa, millaisilla kengillä teidän lapset kävelee. ;)

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gore-tex talvikengät ja 1-vuotiaalla Pionin kotimaiset talvikengät.

Vierailija
2/57 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat 5v ja 3v. En ole koskaa ostanut heille syyskenkiä, goreja tms. Meillä mennään syksykin kesäkengillä ja saappailla.

Tällä hetkellä heillä on molemmilla kahdet lenkkarit ja kumisaappaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopuksi edullisesti...lapset siis 6v. ja 9v.

Vierailija
4/57 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää kyllä ihan lenkkareita jne myös mutta nuo nyt sitten ihan syksyisemmillä säillä, märällä säällä ihan kumpparit.

Talveksi varmaan myös Goretex-kengät hankitaan.

Vierailija
5/57 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viking Coret ja Timberlandit syksyksi ja talveksi Eccon coret. Tietysti sitten kumisaappaat. Tytölle on vielä erikseen Timberlandin talvisaappaat.

Vierailija
6/57 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nahkaiset kävelykengät. Kumpparit. Sitten on Kuomat ja karvakumpparit talveksi.

Vierailija
7/57 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syksyn kävelee Kangaroon lenkkareilla ja Nokia punaisilla kumisaappailla.

Vierailija
8/57 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset lenkkarit (Prismasta 10e), tavalliset ja karvalliset kumpparit ja kuomat.

Yhdet varrelliset vuorelliset lenkkarit on, mutta ovat tainneet jäädä on pieneksi.

Tuntuu vähältä, mutta kun vertaa omiin kenkiin, niin ei niitä ole sen enempää (paitsi tietty yhdet korkeakorkoiset).

Vierailija
9/57 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vähältä, mutta kun vertaa omiin kenkiin, niin ei niitä ole sen enempää (paitsi tietty yhdet korkeakorkoiset).

Siis minulla on suunnitelmissa hommata oma kaappi korkeakorkoisille nilkkureille ja saapikkaille kun ei enää muiden kengät mahdu eteisen kaappiin! Ja siis avokaskorkkareille on jo oma kaappi.

Millaiset ne sinun yhdet kengät on? Vaihdatko ne kuukausittain uusiin vai onko ne samat koko vuoden vai jopa koko sun elämän...??

Vierailija
10/57 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella kuomat kun ei muita suostu käyttämään.

Pojilla 6v. 4v. ja 2v. on kaikilla normaalit lenkkarit x2 ja talveksi goreteksit ja Kuomat.

Niin ja löytyy tietty myös kumisaappaita kaikille.

Vierailija
11/57 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetskarimalliset kosteussuojatut. Tänään oltiin ostoksilla.

Vierailija
12/57 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jalkineet tuli ostettua. Vähän ohuemmalla mutta kuit.lämpimällä vuorella Gore-tex-käsitellyt Primigin nilkkurimalliset kengät syksyksi. Sitten talvea varten ihan nahkaiset villavuoriset Bisgaardin ihanat talvikengät!! Vihdoin niitä saa Suomesta, pikkujalat.fi verkkokaupasta.

Vierailija
13/57 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyllä adidaksen goret ja kumpparit ja talvella vikingin goret ja reiman snowbootsit (loskarit). Snowbootsit siksi et kun tulee ne loskakelit niin ei tarvii sit tarhatätien kauhistella kun on goret jalassa. Ja sit ne goret meillä jokseenkin laskettu kylmemmille ilmoille sitten..

Ja kyllä mä oon sitä mieltä että lasten kenkiin panostetaan. Olen aina panostanut haalareihin ja kenkiin, myydessä saa takaisin..

Ja olen yh-opisekelija et en oo mikään rikas mut jostain täytyy tinkiä ja toisiin asioihin panostaa..

Vierailija
14/57 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksykäyttöön Eccon lenkkarit ja kumisaappaat sekä nahkaiset "kävelykengät" ja talvikäyttöön kuomat, karvakumpparit ja nahkasaappaat. Tämä on mielestäni vähintä millä lapsi pärjää.

Vierailija
15/57 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin jo ilmoituksen tämän kirjoittajan asiattomasta käytöksestä, sinäkin voit tehdä samoin halutessassi.

Vierailija
16/57 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.pikkujalat.fi/product_details.php?p=144

Eri värisenä tosin. Täytyy kyllä kehua, että on olleet parhaat kesä-kävelykengät, mitä meidän lapsilla on ikinä ollut.

Talveksi ostin pienemmälle Vikingin gore-texit.

Isommalla lapsella, 5v., on Eccon gore-texit.

Näiden lisäksi on kumppareita, "hienostelusaappaita", talvi-crocsit.

Goret on kyllä hyvät, vaikka hyvä olisi olla toinen pari, että tulee jalalle vaihtelua.

Vierailija
17/57 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijaitsevat? Alpeilla?

Vierailija
18/57 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tarvitsee?

Itse ostin syysgoret kahdelle lapselle ja kalliiksi tuli, mutta en kyllä henno laittaa kumppareissakaan syksyä kulkemaan. Ovat niin huonot jalalle. Onko muita vaihtoehtoja kuin sikakalliit goret - varsinkin kun talveksi pitää sitten ostaa taas lämpimämmät goret vai pärjäisikö syysgoreilla yli nollakelit ja Kuomilla sitten pakkaspäivät (joita etelässä ei välttämättä montaa nähdä).

Vierailija
19/57 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tarvitsee?

Itse ostin syysgoret kahdelle lapselle ja kalliiksi tuli, mutta en kyllä henno laittaa kumppareissakaan syksyä kulkemaan. Ovat niin huonot jalalle. Onko muita vaihtoehtoja kuin sikakalliit goret - varsinkin kun talveksi pitää sitten ostaa taas lämpimämmät goret vai pärjäisikö syysgoreilla yli nollakelit ja Kuomilla sitten pakkaspäivät (joita etelässä ei välttämättä montaa nähdä).

Vierailija
20/57 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisaksi sadesaata varten Polarn&Pyretin kumisaappaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan