Käytetättekö te muut imettävät äidit liivinsuojuksia koko ajan?
Kommentit (10)
ja koko ajan silloin niitä käytin.
sen jälkeen vain jos oli ihan ohuet imetysrintsikat ja olin lähdössä esim. kaupungille tai kylään (mulla yleensä sellaisia topattuja Lindexin imetysrintsikoita, joista ei pari maitotippaa tule läpi).
Nyt vauva on jo 9kk enkä ole pariin kuukauteen käyttänyt ollenkaan suojia enkä itse asiassa imetysrintsikoitakaan kuin silloin, kun tiedän imettäväni julkisesti, kotona ihan normirintsikat käytössä.
en käytä juuri ollenkaan.
ne tarttuu nänniin kii usein ja irroittaminen käy kipeää ja ahdistavatkin jotenkin.
virallisissa tilaisuuksissa käytän ja ehkä jossain tilanteessa jossa voi tulla maitoa läpi tms, muuten ei haittane, eikä se maito juurikaan paidan läpi tule. ja esim nukkuessa olen ilman liivejä kokonaan ja muutenkin vain liivit. pesen sit ja vaihdan jos ovat kovin kastuneet tai likaiset.
ekan kuukauden aikana oli pakko käyttää kun maitoa herui enemmän.
Nyt ei tarvitse käyttää ollenkaan. Vauva 2kk on täysimetyksellä ja maito riittää ihan hyvin
esikoista imettäessä maidontuotanto taisi olla suurempaa sillä jouduin käyttämään suojuksia paljon enemmän
Maitoa heruu aina toisestakin tissistä, kun toisesta imettää.
Joillakin ei ole sitä "vaivaa", eikä tarvi niitä pitää.:)
Maitoa heruu aina toisestakin tissistä, kun toisesta imettää.
Joillakin ei ole sitä "vaivaa", eikä tarvi niitä pitää.:)
ovat paljon mukavammat kuin ne paperiset koppurat - sellaiset pitäis olla äitiyspakkauksessa
Joudun pitään ihan koko ajan, yölläkin. Ja joudun vaihtaan ne vielä melkein joka imetyskerta! Muuten kulkisin paita märkänä koko ajan.
Jokaista 1-1,5 vuotta ja jokaisen kanssa liivinsuojia on tarvinnut vain pari ekaa kuukautta.
Sen jälkeen maidontulo on tasaantunut ja liivinsuojia ei ole enää tarvinnut.
mutta olen imettänyt kolmea lasta noin vuoden ikään ja käytin AINA liivinsuojia. Mulla oli alussa hyvin voimakas maidoneritys ja ihan loppuun asti herumisrefleksi oli vahva ja saattoi tulla yllättäin, ihan vauvaa katsomalla tms, ja sit oli suojat märkinä. Mutta olen käsittänyt että tämäkin on hyvin yksilöllistä, joillain se helpottaa alun jälkeen eikä maitoa enää valu.