Muita joita Jutta Urpilainen ärsyttää
En voi sille mitään, mutta miltei tulee näppyjä kun näen Urpilaisen. Olen tyytyväinen, että noinkin suuren puolueen puheenjohtaja on nainen, mutta voi kun se olisi joku vähän vähemmän ärsyttävä!
Kommentit (13)
Toivoisin, että tekisi huolellisesti taustaselvitykset ja vasta sitten puhuisi.
Upeaa, että on nainen ohjaksissa mutta tosiaan saisi olla vähän huolellisempi. Tuntuu tulevan aika paljon sammakoita.
vaikka olenkin super pienituloinen 4 lapsen äiti:)
Siis onko hän todella NIIN vieraantunut yhteiskunnasta, että ei viitsi ottaa selvää edes normipalkoista. Onkohan demarivetoiset paperin pojat itkeneet niin pieniä palkkojaan hänelle, että Jutta parka ei edes muista mitä hänen entiset kollegansa tienaa. Tytteli varmaan kuvittelee, että "opet saa niiku jotain 4 donaa". Jutta vois pikkuhiljaa astua alas lasitornista, jonne on ihan itse kiivennyt. Sieltä ei oikein näe!
epäpätevä ja osaamaton. Häpeäksi koko puolueelle.
Jos olisin vasemmistolainen niin voisin ampua sen. Se on käsittämättömän typerä.
Ei ehkä tee siis taustatyötä juurikaan.
Naisesta ei ole myöskään ainakaan auttamaan meidän naisten asiaa. Meinaa ei ole mikään mairitteleva esimerkki sukupuolestani. Itse ainakin koen näin.
Ihmettelen myös, miksi nostettiin puolueen puheenjohtajaksi. Oliko ainoa syy sitten saada nuori nainen paikalle vanhemman miehen seuraajaksi. Eikö tosiaan ollut ketään muuta sopivaa SDP:ssä?
miksi ihmeessä valittiin puolueen puhjoht? en käsitä.
Viime vaaleissa (eu)jo äänestin vihreitä ja ihan syystä että sdpn naiset on kyllä....
Lähes poikkeuksetta äänestän naista aina kun se on mahdollista. Hyvin harvoin olen äänestänyt miestä ja oikeastaan vain siitä syystä, että naisissa ei ole ketään jota voisi äänestää. Puolueella ei ole edes niin väliä.
Eva Biaudet oli yksi suuria suosikkejani. Olisin pitänyt myös Jäättenmäen pääministerinä, aivan turhaan meni eroamaan. Taisi olla poikien kokoonkeittämä soppa, että päästiin naisesta eroon. Ymmärsin jopa hänen "puhun niin totta kuin osaan" lausahduksensa. Hän todellakin pohjalaisena tarkoitti, että totta tässä puhutaan.
Sirpa Pietikäinen on ollut yes. Vaikka humalassa siirsi autoa, niin sekin oli mielestäni anteeksiannettava moka.
Mutta Urpilaiseen en saa vaan makua. Olisi kiire vaihtaa tilalle joku tolkumpi nainen. Tosin en sitä entistä MTV juontajaakaan halua kovin esille. Hän jos kuka vasta ärsyttääkin koppavuudellaan.
Myös Kokoomusnaisiin pitäisi saada joku topakka ja älykäs nainen. Harmi, kun Leena Harkimo pysyttelee taka-alalla. Olisi kiva nähdä olisko hänessä enemmänkin ytyä.
Urpilaisella on se, kun hän vetää sen ärrrrsyttävän hymyn korviin kun on omasta mielestään antanut hyvin takaisin esim. Kataiselle tai Vanhaselle. Luulee olevansa niin fiksu, mutta...
"Aivan ensiksi haluaisin kiittää..."
hän on empaattinen ja tunneälyinen. Ja lisäksi Marialla on todellisuudentajua esim. yh-elämästä, hän on ollut yksinhuoltajaliiton varapuheenjohtajakin.
yhden vanhemman lapsella on moninkertaiset todennäköisyydet joutua ongelmiin. Ei kuulemma pidä paikkaansa, vaikka tilastot puhuvat täysin selkeästi tutkimuksen puolesta.
Ja hän pisti kunnanvaltuuston käyttämään tuntikausia erään espoolaisen sairaalan sänkyjenhankintapäätökseen, jonka kuuluisi sentään olla sairaalan sisäinen asia.
Eikä hän muutenkaan tiedä taloudesta tai numeroista yhtään mitään.
Minäkin olin ensin tyytyväinen, kun nuori nainen valittiin. Sen jälkeen kaikki Jutan kommentit ja esilläolot ovat olleet lähinnä myötähäpeää aiheuttavia.
Nytkin tämä alle 3000 euroa tienaava on pienituloinen, kun keskiansiot ovat sen alle. Eli yli puolet palkansaajista ovat pienituloisia.