Jai jotenkin paha mieli neuvolantadin kommeteista...
-Mulla on ylipainoa.
-Tehty 2 sektiota---> nyt tulee 3.ja suunniteltu sellainen.
-Kilpirauhasessa ongelmaa.
-Verenpainelaakitys.
-Ekassa raskaudessa oli rask.ajan diabetes.
-Molemmat raskaudet menivat reilusti yli lasketun ajan.
-Olen rhesus negatiivinen.
Tati sanoi etta no johan on, mita muuta tahan voisi enaa lisatakaan??!! Ja pudisteli paataan...
Kommentit (26)
sinulla on. Itsellä bmi 46 ja raskausdiabetes jäi pysyväksi 2-tyypin diabetekseksi, enkä enää kolmatta lasta uskalla tehdä.
Onhan diabetes ihan kontrolloitavissa ja hoidettavissa oleva sairaus.
Miksi ja mitä pelkäät?
miksi tuosta pitäs loukkaantua.
Minusta pahempi ois sellanen neuvolatäti joka vähättelis ongelmia.
- HIV-positiivinen
- luovutetulla spermalla siitetty
- keskenmenoja toistuvasti
- et halua verensiirtoa
- miehesi haluaa syödä istukan
- haluat polttaa pierun hajuisia suitsukkeita joka neuvolakäynnillä
tuntojani ja tiedanhan minakin etta olen "vaikea tapaus", mutta enemman olen itse huolissani kuin huvittunut.
Joku kyseli ylipainosta, sita loytyy kylla reilusti! Tata kolmatta yritimme 1v 8kk kunnes tarppasi.
ap
- HIV-positiivinen - luovutetulla spermalla siitetty - keskenmenoja toistuvasti - et halua verensiirtoa - miehesi haluaa syödä istukan - haluat polttaa pierun hajuisia suitsukkeita joka neuvolakäynnillä
Ei kiitos enempaa vaivoja! :o)
ap
Mä en osaa ajatella ollenkaan ap:n lailla. Mulla itselläni on jos jotain ongelmaa, alkaen siitä, että mun on vaikea tulla ylipäätään raskaaksi. Välillä tosiaan joku on kysynyt, että onkos jotain vielä ja minä siihen jaa niin, että on mulla sitten tää sydänvika vielä.
Päinvastoin musta on tuntunut, että kaikki on kannustanut tosi hyvin, riskiraskauksien hoito ja seuranta on sujunut huolella eikä mitään ongelmia. Mulla on kaikki lääkärit ja ultrat yliopistollisessa keskussairaalassa kuukauden välein.