Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Virolaiset naiset

Vierailija
01.09.2009 |

on hoikkia koska niillä ei ole rahaa ravintoon.

Ja kivat vaatteet kun saa halvalla kopioita!

:D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta sun viestistä niin näkee, ettei sulla ole hajuakaan, mistä kirjoitat.

Virossa keskitulot ovat varmasti pienemmät, mutta verotus on keveämpää. Virossa on paljon köyhiä, mutta ei se hyvin pukeutunut keskiluokka (johon nyt viittaat) ole niin köyhää, etteikö muka ruokaan olisi varaa. Virossa vaatteet eivät ole kovin halpoja palkkatasoon nähden.

Olen asunut Virossa lyhyen ajan, ja tämän ainakin opin tieteämään. Tuosta hoikkuudesta sanoisin, että se on (suomalaisiin verrattuna erilaisten) geenien ja ulkonäkökeskeisemmän kulttuurin yhdistelmää.

Vierailija
2/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla provo liittyen tuohon Anu Saagimiin. On se jännä sikäli, että Anu fuckin Saagim saa arvostella suomalaisia naisia harmaiksi hiiriksi, mutta kun suomalainen nainen sanoo, että virolaiset naiset on epämääräistä porukkaa, samantien hermostutaan.

Jep jep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin kirjoittelin tuonne Saagim-ketjuun sellaisia viestejä, joissa kerroin, miksi mun mielestä Anu Saagimin vois työntää mielipiteensä vaikka hanuriinsa. Mutta ei se oikeuta haukkumaan täällä virolaisia naisia yleensä.

Mun mielestä Anu Saagimia pitäis kieltää puhumasta tästä aiheesta enää ikinä, tää on niin kuultu ja nähty juttu! Ei jaksais enää. Aina pitäis tuntea itsensä rönttäirmeliksi kun preili Saagim avaa taas leipäläpensä ja suoltaa sitä samaa paskaa, joka on kuultu jo miljoonaan kertaan. Joojoo, ollaan rumia ja läskejä ja käytetään tuulipukuja, palun aitab sellest.

Vierailija
4/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneillä ei muuten ole mitään tekemistä hoikkuuden kanssa: jos läski laitetaan sairaalaan ja katsotaan ettei syö kuin mitä annetaan niin se laihtuu. Ne geenihöpinät kyllä jää keskitysleirien ulkopuolelle. Montako läskiä keskitysleirillä kuoli? No jos heti junasta saapuessa tapettiin.

Ei minulla ole asennetta virolaisia kohtaan. Ne on köyhiä. Ja saa halpaa kopiota.

Mulla on virolainen kaveri. Hoikka ja hakee virosta välillä rojua. Suomalaisella palkalla sen sukulaiset vähän on kateellisia. Ei kuulemma ajattele että meillä verot vie paljon eikä rahaa jää TÄÄLÄ paljon, mutta meidän palkalla saa sielä paljon.

Olen lyhyt, se on mun kohtalo. Se miten paljon kiloja kannan on taas muusta kuin geeneistä johtuvaa.

Virolaisilla taas on pituutta enempi. Jos ei syö niin ei lihokaan! :D

En minäkään liho jos en saa ruokaa...

BUAHAHAA!

Ap

Vierailija
5/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois olla eri mieltä sun kanssa noista geeneistä. Onhan se nyt itsestään selvää, että ihmisillä on erilaiset aineenvaihdunnat.

Sanoisin, ettei sulla ole kovin hyvät tiedot virolaisten elämästä. En mäkään nyt väitä olevani mikään asiantuntija, mutta oon sentäs asunut siellä, joten tiedän JOTAIN.

Ja mähän sanoin, että yhdistelmä geenejä JA ulkonäkökeskeisempää kulttuuria.

Tavalliset vaatteet - esim. vaikka Esprit, Only, Vero Moda (näitä merkkejä ostin Virosta kun asuin siellä) - ei ole juuri halvempia kuin Suomessa. En tiedä mitä se sun kaveri sieltä roudaa (tai mistä), mutta ainakin tuollaisessa tavallisessa ostoskeskuksessa ei ole palkkatasoon nähden mitenkään erityisen halpaa.

- Kolmonen

Vierailija
6/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mää tahtoisin myös jakaa teidän kanssa että virolaiset tuo itseänsä esiin ihan eri lailla ja se on ihan normaalia että mennään maitokauppaan minihameessa ja saappaissa jokka on koristeellisempia kuin mitä konsanaan meillä Suomess myydään! :D

Miesten pukeutuminen on myös koristeellisempaa kuin suomalaisten urhojen.

Me suomalaiset tosiaan pukeudutaan arkisemmin. Minua ei ole koskaan häirinnyt käydä lenkillä mieheni kanssa samanlaisissa verkkareissa. Tekeekö virolaiset niin? :D

Jos suomalainen nainen laittaa saappaat ja minihameen (tai lyhyehkön mutta jota nyt ei miniksi voi sanoa -virossa kai pitkäksi) niin huoraksi semmonen haukutaan!

Baarissakin saa hakea minihametta.

Virossa niitä tulee kadulla jatkuvasti vastaan.

Muutama vuosi poikineen varmasti menee ennenkö Suomessa minihame-saappaat yhdistelmä menee kadulla läpi ihan jokapäiväsenä. Ihmettelen jos minun elinaikana niin käy.

Mutta tapahtuuko Virossa suomalaistuminen helpommin?

Suomessahan on se vanha virsi kummittelemassa että jos laittaa minin niin vihjaakin miehelle että saa ottaa vaikka väkisin. ;)

Ap

Vierailija
7/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni syntynyt. :D

Pituudessa geenit saattaa vaikuttaa! Me ollaan lyhyempiä, mutta ei sille kukaan voi mitään; lihavuus ei johdu geeneistä. Aineenvaihduntaakin voi piristää vaikka kuiduilla -suomalaiselle kansalle suht tuntematon asia!

Plus meillä Suomessa on ravinto muutenkin hiukan erilaisempi kuin Virossa (taas palataan siihen aineenvaihduntaan).

Lisäksi Suomessa on isot kaupungit. Turku on ollut Ruotsiin kuuluessakin ISO kaupunki. Ja kaupungissa elävällä on taas riskit lihomiseen isommat kuin asua maalla, kasvattaa kasveja pihamaalla ja raataa enempi fyysisesti.

Virossa ei ole niin isoja kaupunkeja ja eletään hajautuneemmin.

Ap

Vierailija
8/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaa taatusti enemmän kuin ap! Asuu ja työskentelee Suomessa. On hoikka ja tyylikäs. Vaatteet ovat taatusti aitoja ja ostaa niitä käsittääkseni pääsääntöisesti ulkomaanmatkoilta.

Tunnen muuten myös Suomessa asuvan ja työskentelevän lihavan virolaisen! Hän ja hänen perheenjäsenensä eivät käytä kalliita vaatteita, koska ne eivät heitä kiinnosta. Sen sijaan heillä kaksi ihanaa asuntoa superhienoilla sijainneilla, toinen Suomessa, toinen Virossa.

Vierailija
9/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juup. Virossa on paljon myös rikkaita joilla on varaa ostaa laatua!

Ja lisäksi Virossa on paljon venäläisiä ja paljon turismia varmasti kulkee myös Venäjän rikkaitten kautta, onhan Virossa kylpylöitä joissa rikkaat ryssät voi lepuuttaa vanhoja luitaan!

Ei tavikset käy sielä Stockalla..

Ap

Vierailija
10/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti isoa kaupunkia! Helsinkikin on pelkkä pikkukylä.

Lisäksi Suomessa on isot kaupungit.

Vierailija
11/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti joku lääkäri tienaa enempi kuin minä. Ei tartte olla ees lääkäri. Varmaan lääkäri Virossakin saa enempi liksaa!

Ei mulla ole rahaa lähteä Viroon ostaan äitiysrahoillani halppiskamaa. :D

Ap

Vierailija
12/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi Suomessa on isot kaupungit. Turku on ollut Ruotsiin kuuluessakin ISO kaupunki.

että Tallinna on iso kaupunki. Ja ennen kaikkea vanha.

Kyllä mä oon ainakin kuullut ihan lihavuuteen perehtyneen lääkärin puhuvan geneettisestä taipumuksesta erilaiseen aineenvaihduntaan (esim. Suomessa itäsuomalaiset lihavempia, mikä johtuisi siitä, että se on ollut pitkään köyhää seutua, jossa on ollut huono ruoka. Niinpä elimistö käyttää kaiken hyväkseen).

- Kolmonen

Vierailija
13/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Virossa on monta? Pärnu ja Tallinna? :D

Pointti oli että Suomessa on kaupunkeja ollut aikas kauan ja ne on isompia kuin Virossa.

Ap

Vierailija
14/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne on paljon vanhempia kuin Suomessa.

Vierailija
15/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna on iso ja vanha. Kaikkia maita kun tarttee jostain puolustaa!!!! AAAAAAAAAAAAA.

Älä ymmärrä jos et halua.

Se ravinto hidastaa tai nopeuttaa aineenvaihduntaa: ollaan samaa mieltä, tajua! Mutta sen kun voi MUUTTAA!

Ja virolaiset on jonkun tutkimuksen mukaan myös lihomassa kun ei tartte mennä kouluun liikkuen, pikaruoka alkaa pääseen valloileen SIELÄKIN. Ne pääsi ryssistä jonkun 10 vuotta sitten joten elintaso alkaa kohta näkymään heilläkin.

Sama se on ollut meillä Suomessa kun ei tartte hiihtää 20 kilsaa kyläkouluun per suunta, juodaan ja syödään paskaa. Pelataan konsoleilla jne.

Ei suomalaisetkaan AINA ole ollu pulleita!

Mutta pikaruokaa jne elintaso muutoksia on ollut jostain 70- luvulta.

Ap

Vierailija
16/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka?

Vierailija
17/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin kauko-idästä olevien naisten kunnianhimon huipentuma näyttää olevan saada suomalainen mies. Suomalaisia naisia taas viedään avioliittoihin amerikkaan, ranskaan ym teollisuusmaihin. Saagimin lausumat palvelevat siis hyvin tarkoitusperäänsä: viehättää ja saada suomalaiset miehet kiinnostumaan virolaisista naisista.

Vierailija
18/18 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja kaukoidästä kun tullaan tänne niin huomataan ettei se turistiukko ollutkaan mikään RIKAS vaan ihan duunari paskaliksalla!

Lähdetään jostain Uralilta vaimoksi netin kautta ja eletään maassa jonka kieltä ei osata, ei tiedetä miten haetaan apua jos mies on kamala, takasin kotiin ei pääse.

Ei suomalaiset miehet ole mitään miljonäärejä. Tukholmassa on kuulemma hurjan paljon vanhoja oikeasti miljonääri PAPPOJA jokka parin varvin jälkeen pääsee taivaaseen onnellisina.. ;)

Sinne meijän suomalaistenkin tarttis suunnata Minarit ja saappaat vaan jalkaan!

Tää on tätä kuvitelmaa josta sanoin: että kun suomalainen tienaa "paljon" mutta ei täälä verotuksen ja elintason vuoksi kyllä pääse rikastumaan (kauppias ehkä ostamalla halvalla ja myymällä kalliilla).

Ja virolainen sukulainen ei ymmärrä miten 3000 tili ei muka "riitä".

Ja on se asennekin eri: joku opiskelija Bangladeshistä täälä Suomessa lähettää rahaa koko suvulle, mutta millä hinnalla? Kun on velvote hoitaa vanhemmat ja nuoremmat sisarukset, mutta ei oikeasti ole rahaa.

AP