Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin vanhemmilleni jouluaterian:

Vierailija
28.12.2008 |

graavilohta (itsetehty)

kylmäsavulohta (kaupasta)

tomaattisilliä (itsetehty)

valkosipulisilliä (itsetehty)

punssisilliä (itsetehty)

punajuurta (kaupasta)

maustekurkkua (kaupasta)

perunoita (kaupasta)

karjalanpaistia (itsetehty)

lanttulaatikkoa (itsetehty)

imellettyä perunalaatikkoa (itsetehty)

porkkanalaatikkoa (itsetehty)

kinkkua (itse paistettu)

puolukkahyytelötorttua (itsetehty)

punaviiniä

olutta

Porukat tuli valmiiseen pöytään tyhjin käsin. Joululahjaksi sain SUKLAARASIAN. Ihme että edes sen.. Suuret puheet oli kyllä, mitä _meinattiin_ ostaa jamitä _unohdettiin_ ottaa mukaan... joopa.

kiitos. **ttu...

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoja vastaanko sä sitä ruokaa teit? älä kokkaa, jos et nauti siitä...

Vierailija
2/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

roiskeläpän nenän eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät vaan tuoneet paljon hienoja lahjoja, silti saattoivat arvostaa ateriaa ja kiitellä aidosti?

Vierailija
4/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

emännälle jotain, kukkia, viiniä tms. Vai eikö?

Jouluaterian lisäksi laitoin porukoille myös pari lahjaa kummallekin, mikä lienee sit ihan turhaa. Ajattelin vain ilahduttaa äitiä kirjalla, iskää paidalla.. Kiva kun kävivät, toivottavasti nauttivat.

Kokkailu on kyllä kivaa en minä sillä. Mutta kun aina on antopuolella..

ap

Vierailija
5/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ehtisi enkä kyllä jaksaisikaan. Saisivat porukkasi kyllä olla hiukan kiitollisia vaivannäöstä!

Vierailija
6/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäsit kokkailusta ja sinusta oli kiva nähdä sukulaisia, niin ole tyytyväinen. koska vanhempasi ovat säästäväisiä, saat kaiken takaisin sitten perinnönjaossa.

Vierailija
7/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tosiaan ollut joulumieli asialla, todella.

Mutta hei, suklaarasia vanhemmilta lahjaksi..? Joulukukka olisi tuonut jo ihan eri fiiliksen, siinä jo saattaisi olla ajatustakin mukana vaikka arvoltaan ehkä ihan samaa luokkaa.

Anteeksi jos vaikutan kiittämättömältä. Mukavaa, että joku saattaa ymmärtää.

ap

Vierailija
8/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan tyytyväinen itseesi, kun saat myös aikaiseksi, ei vaan suunniteltua. Huonompi tilanne noilla sinun vanhemmillasi.

Vierailija
9/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet selvästikin kunnon kokki ja saat tehtyä, kun taas vanhemmillasi tuntuu olevan homma vähän hukassa jos kaikki on jäänyt suunnitelman tasolle. Nauti siitä että pystyt parempaan.

Vierailija
10/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tosiaan ollut joulumieli asialla, todella.

Vierailija
11/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko sitä mieltä että reilusti meni?

No ei hitto mennyt!

Varmasti on paha mieli , minullakin olisi ja 99% muillakin olisi tullut ja se on FAKTA! Täällä vaan on niin paskamaisia ihmisiä jotka nauttii kääntää puukkoa haavassa! Sairasta.

Ap:lle iso hali ja Onnellista vuotta 2009!

ja ps. ensi jouluna teet sellaisen joulun mistä itse nautit, näin teen minä jatkossa. Nyt kirjoittelen vuokramökiltä, saa olla ihan oman perheen kesken :)

Vierailija
12/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

He olivat ajatelleet ostavansa sitä ja tätä.

Vierailija
13/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on eräs sukulainen joka toisinaan kutsuu itse itsensä mulle kylään ja toisinaan kutsun hänet itsekin. Tykkään kokata ja laittaa enkä odotan mitään "vastinetta" sille, mutta kun tämä ihminen joka kerta suurileleisesti pahoittelee ja kertoo mitä oli aikonut minulle ostaa/tehdä tuliaisiksi sieltä ja täältä ja kuinka se (taaskin) oli jäänyt hankkimatta/tekemättä. Olisi hiljaa ja nauttisi kyläilystä. Ärsyttää.

Vierailija
14/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäsit kokkailusta ja sinusta oli kiva nähdä sukulaisia, niin ole tyytyväinen. koska vanhempasi ovat säästäväisiä, saat kaiken takaisin sitten perinnönjaossa.

Vierailija
15/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko se jotenkin velvollisuuksiisi? Halusitko ilahduttaa heitä? Halusitko kiitosta ja lahjoja vastapalvelukseksi? Vai mitä? Oletko jotenkin jäänyt lapsena osattomaksi ja kerjäät nyt sitä kiitosta? Eikö ollut mukavaa viettää vanhempien kanssa aikaa? Jos se on sinusta epämukavaa niin älä nyt hyvä ihminen ainakaan tuollaista vaivaa näe. Hae valmiita laatikoita kaupasta, tarjoa ne ja sillä hyvä.

Vierailija
16/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle paljonkin kun olit lapsi. Olisit edes kiitollinen!

emännälle jotain, kukkia, viiniä tms. Vai eikö?

Jouluaterian lisäksi laitoin porukoille myös pari lahjaa kummallekin, mikä lienee sit ihan turhaa. Ajattelin vain ilahduttaa äitiä kirjalla, iskää paidalla.. Kiva kun kävivät, toivottavasti nauttivat.

Kokkailu on kyllä kivaa en minä sillä. Mutta kun aina on antopuolella..

ap

Vierailija
17/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran olit sieltäpäin ruokaa vailla.

Ja lahjasta sitten, suklaa tai kukka. No millä hitolla tuostakin nyt pitäisi tietää, arvostaako ap suklaata vai kukkaa enemmän??? Mielestäni ne ovat jotenkin samanarvoiset lahjat. Halvat kyllä, mutta molemmat olisivat kelvanneet minulle kyllä.

Ja vielä, kuten joku muukin jo mainitsi, niin kai sitä nyt omat vanhempansa ja heidän toimintatapansa on oppinut jollain lailla tuntemaan. Ei vai?

Vierailija
18/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tulevaisuudessa jos lapseni laittavat meille jouluruuan niin nauttisin ja olisin tyytyväinen kun olemme saaneet kasvatettua tyttären joka osaa kokata ja on hyvä emäntä. Aikuisena kun on itsekin siis aikuinen, eivät vanhemmat välttämättä ajattele sinua enää "lapsena" vaan aikuisena, saman arvoisena kuin hekin.

Jos olisin tilanteessasi itse, olisin ollut tyytäväinen suklaarasiaan, varsinkin jos tiedän, että vanhemmilla ei ole varaa aina omaan päivittäiseen elämäänkään.

Kasva sinäkin aikuiseksi henkisestikin!

Vierailija
19/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitin vain etukäteen kaikille, mitä ruokia tuovat mukanaan. Idioottia tehdä safka isolle porukalle YKSIN ja sitten parkua jälkikäteen av:llä. Inhimillinen joulu emännällekin, kun tekee asiat selviksi toisille jo hyvissä ajoin, typerää parkua marttyyrina jälkikäteen. Ja minä tein asiat selviksi anoppilaa myöden ja mieskin joutui tiskihommiin ja oma mutsi perunoita kuorimaan.

On se meinaan susta itsestäkin kiinni miten kohdellaan - sitä peiliä siis tuijottelemaan!

Vierailija
20/39 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sopia kuka tuo mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme