Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tahdo että luen.

Vierailija
30.08.2009 |

Olen lukeva ihminen. Mieheni ei. Hän harrastaa "puuhastelua". Minulle hyvä kirja on loma arjesta ja lapsista, ja työstä... kaikesta huolesta. Loma omasta itsestä. Rakkain harrastus. Miestä vituttaa, kun otan kirjan käteen ja vetäydyn omiin oloihini.

Huoh. En tiedä miten tämän voi herra Puuhastelijalle selittää niin, että ymmärtäisi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

retrospektiivesti suhteensa alkuhetkiä, ja miettiä miten minä taas sen miehen valitsinkaan. Toiselle kierrokselle sitten eri laidalle baaria.

Vierailija
22/28 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toitottaa, että "Oma vika, vakka kantensa valitsee" jne... eikö jokaisessa parishteessa ole omat akilleenkantapäänsä? Ja jos on valinnut puolisoksi itsestään radikaalisti eroavan tyypin, niin näinkin voi käydä ja tahkota perutavaa laatua olevien asioiden kanssa.

Mutta kun en itseni kopion kanssa tahdo naida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kirja kiinni ja nai sitä urpoasi.

Vierailija
24/28 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kirja kiinni ja nai sitä urpoasi.

Ei jatkuvasti jaksa naida. Ja luen toki vitutti se sitä urpoa tai ei.

ap

Vierailija
25/28 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kyllä puutu ollenkaan mun lukemiseen. Hän katsoo kyllä telkkarista urheilua sen edestä. Mies tykkää kyllä siitä, että lapset lukevat paljon.

Ja mä lukisin, vaikka mies sanois mitä.

Vierailija
26/28 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lukemista ja onneksi myos mieskin lukee paljon , joten voidaan jutella kirjoista.

En tosin edellyta etta mulla ja miehella taytyis olla samat harrastukset, mutta jos sita alkjais mun lukeminen arsyttamaan , niin sitten olisi varmaan niin erilaine n elamankatsomus muutenkin etta ero olisi lahella.

Vierailija
27/28 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa mun työhön ja opiskeluun (opiskelen kirjallisuutta) kuuluu lukeminen :D

Vierailija
28/28 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kotoisin maalaistalosta, jossa ei tosiaankaan käytetty aikaa lukemiseen.

Vuosien kuluessa on hyvin sopeutunut mun lukemiseen :-)

Eiköhän se ole jokaisessa suhteessa toisella tapoja, joita toinen pitää vähän kummina, mutta kyllä niihin sitten tottuu. Pahinta on se, että toinen luopuu jostain omasta jutusta sen toisen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän