Sinkku-äitien seksielämä
Miten te sinkkuäidit hoidatte seksielämänne? Vai onko sitä?
Erosin lasteni isästä vähän aikaa sitten enkä missään tapauksessa halua uutta, vakavaa parisuhdetta. Mutta seksiä ja läheisyyttä kylläkin. Humalaisia yhden yön juttuja en missään tapauksessa.
Onko joku keksinyt tähän toimivan ratkaisun? Vai pitääkö vaan kärvistellä?
Kommentit (30)
Itse en osaa suhteissani odottaa säädyllistä aikaa ennen sänkyyn menemistä, kun halut on niin kovat. Ja erota en uskalla, ennen kuin uusi mies on katsastettuna valmiiksi...
Eikö kenelläkään ole ollut mitään "seksikaveri"-virityksiä?
ap
Sooloseksillä mennään. Jo kolmatta vuotta.
t. yh-äiti
Siis mies käy joskus viikolla, kun lapset on isällään ja vapaina viikonloppuina on aina toisen yön ainakin kaverilla. Ottavat muuten rauhallisesti. Ovat kai ihastuneita toisiinsa, mutta kumpikin on vapaita ja kaveri ei halua sotkea lasten ja omaa elämäänsä heti eron jälkeen.
Löysi miehen ihan baarista yhden illan juttuna, josta tuli sitten fuckbuddy.:)
Nettiin laitoin ilmoituksen aikanaan, jossa ilmoitin suoraan että haluan vain ja ainoastaan seksiseuraa. Vastauksia toki tuli monta sataa, niitä sit kävin läpi ja etsin sieltä friikkijoukosta ne normaalinoliset ja kivannäköiset. Mailalin useamman kanssa tutustumismielessä hiukan. Baarissa ollessani päätin sitten tekstata yhdelle näistä miehistä, ja hän saapuikin nopsaan paikalle. Vietettiin loppuilta baarissa ja yö mun kämpillä, mun lapset oli siis isällään. Tästä tyypistä tuli sit vakkaripano eikä mitään muuta, ja niihin muihin ehdokkaisiin en sit koskaan enää ollu yhteyksissä. Toimii meillä :)
Sooloseksillä mennään. Jo kolmatta vuotta. t. yh-äiti
Kaksi erilaista vibraattoria on hyvin riittänyt. Surrrrr
vakipano. Kävi meillä lapsen ollessa nukkumassa. Oli silkkaa seksiä vain.
joita tapailen, kun lapset on isällään tai aamupäivisin ennen iltavuoroon menoa tai aamulla yövuoron jälkeen tms.
Lisäksi baarilöytöjä silloin tällöin.
Ja sooloseksiä, kun lapset on kotona.
Enemmän on seksiä, ku naimisissa ollessa! :P
Pitääkö toisten tosiaankin tyytyä seksittömään elämään jo kolmekymppisenä?
Pitäisi varmaan viritellä lasten kanssa asuville eronneille äideille ja isille jotain "seksirinkiä". Miehet taitaisivat tosin loppua aika pian kesken...
ap
mutta mistä sellaisen löytää? En haluaisi laittaa mitään ilmoitusta ja baareissa en pahemmin käy.
Sooloseksi ihan ok, mutta kolmen vuoden jälkeen kaipaisi jo muutakin. Välillä panettaa niin, että silmät pullistuu päästä.
ei miestä = ei seksiä
En voisi kuvitella harrastavani seksiä jonkun "panon" kanssa. Kyllä siihen mieheen pitää olla vähintäänkin ihastunut.
bylsinyt yh-äitejä ihan mielellään silloin entisessä elämässään. Lyhyitä suhteita ovat olleet ja varmaan on aina mennyt kun on kutsu käynyt. Eli on kai niitä tarjokkaita pilvin pimein. Tuo on ihan hyväkin.
kirjoittaa jonkun yksityiskohtaisej kertomuksen, mitä meille puutteessa eläville äideille tekisi. Ja me voisimme lukea tarinaa samalla kun "surrur.."
minulla myös oli pari fuckbuddya, parin exänkin kanssa pidettiin hauskaa silloin tällöin, en tosiaankaan ollut ilman seksiä kuin max 3kk neljän vuoden aikana! Miehiä tapailin bileiden jälkeen, miehen kotona jos minun lapset olivat kotona tai sitten meillä,jos lapset olivat muualla hoidossa.
panokaveri, mutta käytännössä nähdään niin harvoin että se menee melkein yhen illan jutuiks, tosin aina saman kanssa. Viimeks ollaan sekstailtu keväällä.
Nyt on sinkkuilua kaksi vuotta takana ja sinä aikana olen harrastanu seksiä kuuden eri miehen kanssa, joista kolmen kanssa useammin kuin kerran. Yksi on tää fuckbuddy, toista tapailin vähän aikaa viime talvena ja kolmas on entinen koulukaveri joka oli itekin siihen aikaan sinkkuna ja tyydytettiin vaan tarpeitamme (eli fackbuddy sekin). Viime aikoina on pitänyt tyytyä ihan oman käden onneen. Seuraavaks vois kokeilla naapuria =)
tuon vakipanon suomi24 treffeiltä. Niinku aika monta muutakin miestä ;)
-21
Erosin neljä vuotta sitten, olen seurustellut sen jälkeen kerran noin vuoden verran. Lisäksi yksi yhden illan juttu. Eli sooloseksillä mennään...