Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kitisee lastenhoitovuorosta kun sillä on krapula.

Vierailija
30.08.2009 |

Ukko meni yöllä töiden jälkeen kaverinsa kanssa baariin ja kotiutui joskus 04 aikaan. Nyt mies kiukuttelee ja kitisee kun vien vauvan sille syliin (nukkui sohvalla) klo 07 ja esikoinen heräsi touhuamaan samalla.

Itse nukuin 11.30 asti enkä korvaani miehen kitinöille lotkauta. Itse lähti baariin vaikka ollaan sovittu että ukko hoitaa viikonloppujen aikaiset aamuherätykset.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sitä vaihtamaan kukkaan, siitä ei kuulemma tule krapula... Eipähän tarvi kitistä.

Vierailija
2/18 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis kyse ei ole jokaviikonloppuisista baarireissuista? Silloin mäkin tekisin ehkä noin, mutta jos nyt pitkästä aikaa lähti käymään baarissa, onko ihan kamalaa jos sinä nousisit lasten kanssa, antaisit miehen nukkua vaikka 10 asti? Sitten hän olisi huomattavasti levänneempi ja hyväntuulisempi ja olisi sinun vuorosi nukkua.

Olisko sinusta reilua että kun sinä lähdet baariin että mies toisi aamulla klo 7 lapset sinun hoitoosi? Olisitko kykenevä huolehtimaan vauvasta? Oliko miehesi tänä aamuna?

Kyllä meillä saa molemmat nukkua aamulla rauhassa silloin harvoin kun jossain käyvät. Se lapsia illan, yön ja aamun hoitanut saa sitten iltapäivällä omaa aikaa jonka voi käyttää kuten tahtoo. Nukkua, lähteä urheilemaan tai vaikka shoppailemaan kuten minä tänään. No big deal! Sama sitten toisin päin kun minä lähden joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse hoitamaan vauvan aamulla. mies lähti myös lauantaina ja ei tietoakaan ett olisi noussut hoitamaan,tuolla se vieläki makaa. siis tarkoitus oli se että minä menen pe ja mies lapsen kanssa kotona,saan rauhassa nukkua krapulan pois la aamuna. noh mies olikin sitten hommannut perjantaina vauvallemme hoitajan siskostaan ja lähti myös itsekkin. minusta todella raivostuttavaa kun tiedi että on lauantainakin lähdössä.ei vain voinut jäädä kotia lapsen kanssa.....!!!

Vierailija
4/18 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. työtään eli viikonlopun yötöitä. Mutta eipä ole sopimus pitänyt, mies ei ole ollut yhtään kokonaista viikonloppua kotona, vauva on nyt kuukauden ikäinen.

Viikolla mies kumminkin saa nukkua yönsä jos haluaa, koska me asumme vauvan ja 3-vuotiaan kanssa muualla ja minä hoidan silloin kaikki yöheräilyt.

Ja jos mies menee vielä baariin ylimäärästen töiden jälkeen, mikä on täysin vapaaehtoista, ei se ansaitse nukkua aamulla pitkään.

Varsinkaan kun en ole itse nukkunut kuukauteen yli 3 tuntia ilman häiriöitä.

Vierailija
5/18 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap toimi ihan oikein.

Koska kysymyksessä ei ole sovittu juttu, niin voi vain sanoa, että mitäs läksit. Olisi kannattanut töiden jälkeen tulla kotiin.

Olen sitä mieltä, että on miehellä oikeus käydä kapakassa joskus, kunhan siitä sovitaan etukäteen. Mutta ei tuollaiset ex tempore keikat tarkoita sitä, että naisen aina täytyy venyä. Milloin ap sitten saa nukkua, jos ei nyt? Ensi viikolla?

En usko, että hänellä on samanlaista mahdollisuutta lähteä tuolla lailla baariin, jos huvittaa. Aika paljon vaatii valmisteluja ja ohjeita ja muuta, että pääsee lähtemään.

Minä henkilökohtaisesti ajattelen, että tuollainen lähteminen, ilman aikaisempaa sopimusta on ihan perseestä. Olen sitä mieltä, ettei sen takia tarvitse muuttaa perheen rutiineja. Tämä pätee meillä kotona. Vaikka mieheni harhautuisi baariin ja palaisi joskus neljältä, niin samaan aikaan hänen pitää nousta kuin mekin ja lähteä ulos koiran kanssa. Ei maailma lakkaa pyörimästä, vaikka hänellä onkin krapula. Itse se on aiheutettu ja itse se on kärsittävä.

Täysin eri asia on jos sovitaan, että viikonloppuna menet. Silloin annan kyllä olla rauhassa. Mutten muuten. Kyllä mullakin joskus on oikeus nukkua pitkään ja jos sellainen oikeus on sinä krapula aamuna, niin ukon vika. Ei olisi kannattanut mennä. Ajatelkoon, että kun lystin muistaa niin tuskan kestää.

Vierailija
6/18 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on eri asia sitten, kun lapset on isompia, ja osaa mennä katsomaan lastenohjelmia ihan itse, eikä äidinkään tarvi ponkaista sängystä ihan sillä sekunnilla, kun lapsi silmänsä avaa.

Mutta kuukauden ikäinen vauva sitoo niin kovasti, että siinä ei tarvi jaksaa joustaa miehen krapuloiden vuoksi. Miehen sen sijaan olisi syytä joustaa, että vaivautuu jättämään ryyppyreissut vähemmälle nyt joksikin aikaa.

Vierailija
7/18 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka eilen illalla tuskaili miten saada vauva nukkumaan, kun koko ajan heräilee...Ja olet luovuttamassa miehelle yksinhuoltajuuden. Toivottavasti oot hakenu ja saat apua sun elämän tilanteeseesi! Että ne perhetyöntekijät olis sun ongelmat oikeesti huomannu.

Vierailija
8/18 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voin lykätä lapset niille ja mennä itse nukkumaan 4 tunniksi. Harmi vaan että perhetyöntekijöillä on kalenterit niin täynnä että uusia käyntejä ei järjesty kuin 2-3 viikon välein. Haluaisin kyllä nukkua vähän useamminkin.

Vierailija
9/18 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus niinkuin on sovittu. Joka saatanan kerta kun jotakin sovitaan, niin ukko alkaa sooloilla ja keksii jotakin muuta.

Vierailija
10/18 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei humalaisia lasten nähden...

Vierailija
11/18 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin lasun ap:n toiminnasta.

Vierailija
12/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyväksyttävää käytöstä!

Vierailija
13/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat törkeitä!

Vierailija
14/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hankitaan lapsia? Ilman niitä saisi kumpikin bilettää kaikki viikonloput? En ymmärrä.

Vierailija
15/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia meillä on aupair.

Mistä tätä wt porukkaa sikiää, ettei osaa lastaan hoitaa tai edes siirtää vastuuta?

Asutteko sitä paitsi kontulassa kun koko ajan baarissa ravaatte.

Vierailija
16/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa annetaan lapsi krapulaiselle ihmiselle.

Vierailija
17/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi krapulaisen miehen hoitoon lastani. Voivat olla arvaamattomia.

Vierailija
18/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi