Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät vanhemmat vahdi lapsiaan Hoplopissa?

Vierailija
29.08.2009 |

Tänään Hoplopissa nähtyä: kaksi aivan helvetillisen vilkasta poikaa rynnivät menemään Hoplopissa jyräten toiset (pienemmät ja aremmat) miltei alleen. Vanhemmat istuvat niin, ettei edes näköyhteyttä ole ja lueskelevat kaikessa rauhassa lehtiä. Ei puhettakaan, että seuraisivat edes toisella silmällä, miten nuo pikkuapinat käyttäytyvät.

Vituttaa tuollaiset ihmiset.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelkäsin juuri tuollaista menoa. Onneksi kuitenkin just tänään ei ollut tollaisia idioottivanhempia paikalla..

Vierailija
2/11 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskasta kasvattaa lapsiaan. Etkö tajua vai ootsa joku juntti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli Tampereella.

Vierailija
4/11 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pienet ja arat lapset, mutta eipä niiden perässä tahdo pysyä. Hiki päässä olen kontannut pienemmän perässä ja silti se 2 v tahtoo päästä karkuun. 4 v:n sitten kadottaakin hetkessä. Usein saa pitkän ajan tosissaan etsiä että löytää.

Silti ihmetyttää kun tosiaan jotkut saavat ihan "näkyvilläkin" käyttäytyä miten vaan.

Vierailija
5/11 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1% alalta vaikka istuisit miten. vahtia ei voi ellei juokse perässä. ja kuka juoksis jo esim. 5 vuotiaan perässä siellä?

Vierailija
6/11 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä kylläkin oli 3 poikaa. kun zoolandiassa on sellainen pieni leikkihuone missä on pallomeret ja muut, ei ollut muilla asiaa siihen huoneeseen leikkimään kun nämä 3 terminaatoria riehui siellä ja isi ja äiti luki lehteä ja söi sipsejä.

Vierailija
7/11 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ainakin sanon vieraillekin lapsille, jos eivät tarpeeksi varo pienempiä tai että joku on vaarallista tehdä. Ei ne vanhemmat välttämättä joka käännettä huomaa tai vaikka ei sitten edes välittäisikään.

Vierailija
8/11 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka varmasti niitä vahtimattomia riehujia on paljonkin.

Ap oli Tampereella.

Tampereella oli kerran muutama hieman pidempihiuksinen n. 10 v poika vauhdissa ja muut jäivät auttamatta alle. Polkupyöriäkin pitivät törmäilyautoina ja monet pienet vanhempineen olivat ihan kauhuissaan.

t: 5

Vierailija
9/11 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit alkanu mylvimään: Sää keltapaitanen poika jolla on farkut. NYT HETI LOPETAT TAI HAEN SUT SIELTÄ ALAS ITTE!

Vierailija
10/11 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme arkaliisoja, jos vain odottavat, että lasten omat vanhemmat tekisivät jotain. Joko annat omien lapsiraukkojesi jäädä ko. lasten alle. Tai sitten itse menet ojentamaan häiriköitä tai kantelet Hoplopin henkilökunnalle.

Mikä tässä taas on niin vaikeeta?

Vierailija
11/11 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tyytyväisiä kun heidän kullannuppunsa ovat reippaita ja vilkkaita, jopa urehilullisia

sit vievät just tollasiin paikkoihin, te n ekakarat saa purkaa energiaansa ja vanhemmat itse huokaista rauhaassa itsekseen

joo tuollaisia lapsia on ihan joka paikassa

ja kyllä minä ainakin komennan kenen tahans alasta missä tahansa, jos vanhemmat ei tunnu puuttuvan, se on mielestäni ihan velvbollisuus jo ihan pinempien lasten turvallisuuden takia

tehkääpä te samoin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan