Kuinka pitkää työpäivää teet ? Ja minkäikäiset lapset ?
Kommentit (19)
Liian usein päivä jatkuu puhelimessa tai mailin ääressä ainakin tunnin, joskus enemmänkin. Ja aamuisin luen mailit ennen töihinlähtöä samalla kun tokaluokkalainen valmistautuu kouluunlähtöön.
Mies vie 5-vuotiaan hoitoon, minä haen hänet, koululainen kävelee itse iltapäiväkerhosta kotiin.
siitä lähtien kun lapset olleet 1,2 vuotta, Nyt ovat 4 ja 6.
työajat 7-21 välillä, myös viikonloppuisin. Lapset 13, 9 ja 7 vuotiaita.
lapset ekalla ja kuudennella luokalla
Juuri sopivasti. :) Lapsi 4 vuotta.
päivittäin työaika vaihtelee 4h-13h välillä. joskus menee viikkokin 13h/päivä, sit voi olla taas löysempää.
Teen tällähetkellä 4-päiväistä työviikkoa.
Lapset 10v, 8v, 6v ja 4v. Jään äitiyslomalle keskiviikkona ja NAUTIN, kun saan hakea eskarilaisen kotiin heti 12 aikaan eskarin loputtua. On ollut todella väsynyt, kun on ollut ip-hoidossa (35 lasta samassa tilassa ja kauhea hälinä!)
aina ilta vouro, ku mies on tullu kotiin mä meen töihin. lapset kotihoidossa siis... näin tienaan enemmän ku kokopäivänen, ku palkan lisäks (n.1200) tulee kotihoidontuki (n.400) ja kuntalisä (n.200). jos oisin koko päiväsenä ja tienaisin ton 1800, siitä menis sit päiväkotimaksua se 300-400. en oo vaihtamassa tätä järjestelyä...:)
12h päivässä, 7 päivää viikossa, 4 lasta, 2 3 5 7 vuotiaat, vaimo kotona 24/7 minä tuon rahaa taloon.
Lapset vm. -01 ja vm.- 05. Tuon pituista päivää olen tehnyt nyt reilun vuoden. Sitä ennen vuosi 6h päiviä.
Lapset 2 ja 5 v. Vielä kuukausi sitten olisin voinut sanoa olevani aina töissä. Siis 24/7 kotiäiti. ;)
Lapsi 2 v, olen yh
Haluaisin jatkaa näin, mutta on tullut työnantajan puolelta paineita että pitäisi siirtyä kokopäivätyöhön. Miksi Suomessa toimihenkilön on niin vaikeaa saada osa-aikatyötä?
Mutta eilen juuri töistä lähtiessä katsoin että on taas kummasti saldoja kertynyt, yilitöitä tulee varmaan 2-4 tuntia per viikko. Se on normitilanne, johon olen tottunut. Työ vain vie mennessään. Vielä homma toimii, sillä ei ole yhtään lasta, ensimmäistä odotan. Mutta nyt jo huolestuttaa että miten sitten äitiysloman jälkeen saan työn ja perheen balanssiin...
alkuopetusikäinen ja päiväkoti-ikäinen. n. 30h/vk riippuen vähän hommien määrästä, mies tekee 37,5-tuntista työviikkoa.
Kolmeen viikkoon osuu noin 4 yövuoroa.
Lapset 4 ja 2
menen töihin 6.30 - 8.30 välillä, riippuen hoidanko lapset päiväkotiin ja kouluun vai viekö mieheni. Lapset 7 ja 4.