Onko noloa jos 3 lasta ja 3 eri maalaista isää?
Yksi somali, yksi kurdi ja vanhimman lapsen isä on suomalainen.
Kommentit (24)
On aina noloa unohtaa ehkäisy kun panee. Sääli lapsia näissä tapauksissa. Äiti on aika lutka.
vitsit mä kehtais enää kelleen kertoo et oon raskaana jos mulla olis tollanen tilanne ja kolmatta eri isästä ja kanslaisuudesta oottasin.
Mitenniin tää on trolli? Ei sit tullut mieleen et noin voi olla. mun paras kaveri kerto kun on sossussa töissä että heillä on käynyt yks pääkaupunki seudun asukas jolla on vielä useempi lapsi ja vielä enemmän eri isiä ja kaikki ****** (=tummia)
Trolli på svenska noita. Mutta siis provo? Jos ei niin on joo noloa.
Äidistä tulee vaikutelma että hyppii kukasta kukkaan kokeillen eri kulttuureja, millainen puoliso sopisi hänelle parhaiten. Mikään ei tunnu käyvän mutta joka suhteesta jää lapsi muistuttamaan existä.
Itse en voisi missään tilanteessa tehdä lapsia enää kolmannen miehen kanssa jos kahden edellisen kanssa niitä jo on (ja sen toisenkin kohdalla harkitsisin kyllä pitkään ja tarkasti!) enkä siksi pysty ymmärtämään naisia jotka tekevät lapsia monien miesten kanssa. Ja tosiaan kansalaisuus ei mielestäni liity tähän mitenkään.
Mutta ylipäänsä kolme lasta kolmelle eri isälle on kyllä melkosta. Ellei lasten ikäero ole sitten suuri ja jokainen ole syntynyt pitkässä parisuhteessa.
Mutta ylipäänsä kolme lasta kolmelle eri isälle on kyllä melkosta. Ellei lasten ikäero ole sitten suuri ja jokainen ole syntynyt pitkässä parisuhteessa.
vaikka abortti ei ole ehkäisy, niin kyllä mulla kävis mielessä sen tekeminen, jos mulla olis lapsia monelle äijälle taajaan.
ette te arvostelijat ole sen parempia kuin muutkaan.
Kandee seuraavalle lapselle hankkia kaupunkilainen isä, ne on paljon coolimpia.
eikä heidän kasvatuksessaankaan.
Te, joiden mielestä on noloa, niin olette varmaan ollut sängyssä vain yhden miehen kanssa elämänne aikana? Joka kerrastahan voi tulla raskaaksi, ainakin teoreettisesti.
Ja ei, minulla ei ole lapsia eri isista. Ei valitettavasi edes yhdestä ja samasta.
kertoo asiakkaistaan yhtään mitään, ja vielä sellaiselle, joka kertoo niitä täällä av:lla!
vitsit mä kehtais enää kelleen kertoo et oon raskaana jos mulla olis tollanen tilanne ja kolmatta eri isästä ja kanslaisuudesta oottasin.
Mitenniin tää on trolli? Ei sit tullut mieleen et noin voi olla. mun paras kaveri kerto kun on sossussa töissä että heillä on käynyt yks pääkaupunki seudun asukas jolla on vielä useempi lapsi ja vielä enemmän eri isiä ja kaikki ****** (=tummia)
tupareissa puheenaiheeksi pääsee, jos sellaisiin sattuu äiti joskus eksymään.
Kandee seuraavalle lapselle hankkia kaupunkilainen isä, ne on paljon coolimpia.
ja hyvin alatyylistä!!! Voi jeesus näitä naisia.
mutta jos huolehtii asioistansa ja lapsistansa muuten hyvin, ei kait siinä nykypäivänä mitään.
tai oikeestaan säälittävää. ei sun (sä nyt oot vaan antelias bimbo) vaan muksujen takia.
Marianne Backlénin uusin kirja "Linnoitukset", käsittelee juuri tätä aihetta