Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä TACOJEN täytteeksi?

Vierailija
29.08.2009 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minakin teen karjalanpiirakoita joihin tulee jauhelihatayte ja oliivit paalle.

Vierailija
2/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii hyvin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan hetken vaan, jos maltat=)

Vierailija
4/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

burritoihin guacamolea, voi jugurttikastikettakin laittaa, mut tulee jo vähän turkkilaista sit=)

Vierailija
5/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ne matalat tacoveneet, joskin ovat kalliimpia. Meillä myös herkutellaan tänään texmexillä, mutta suosimme tortillapohjia kaikenmoisilla lisukkeilla ja lisäksi tacolastuja juustodipillä, namnamnam!

Vierailija
6/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jauhelihaa, salaattia, tomaatti ja juustoraastetta (cheddaria). näin opetti mulla mexican-american tuttu joskus. Kaikki tahnat (esim. sour creame) on valkoisten juttuja, ei kuulu tacoon. Ja oikeat tacot tehdään maissi tortillaista itse paistamalla. Ei ne edes maitu samalta kuin ne ihme tekokuoret.

Joten eiköhän voidan ihan soveltaa että mitä niihin kuoriin sisään pistää?

Vierailija
7/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis ihan meidän oma innovaatio :) Ei todellakaan mikään meksikaanien tacolisäke tietenkään.

Mutta maistuu kyllä hyvältä.

Vierailija
8/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tacomausteella maustettua jauhelihaa, salaattai, tomaattia, kurkkua, salsaa ja esim. taco dippimausteella maustettua kermaviiliä Niin ja cheddarraastetta siihen kuuman jauhelihan päälle.

Vierailija
9/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä tacoja oikein olisi tarkoitus syödä? Kun ne on niin rapeita, että puraistessa koko kuori murtuu tuhannen palasiksi... Pitääkö niitä kostuttaa jotenkin tms.?

nim. avuton

Vierailija
10/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko jauhelihaa tai broilerinsuikaleita, kumpaankin tacomaustetta.

Lisäksi salsakastiketta, sipulia, salaattia, tomaattia, oliiveja, avocadoa, jalopenoja, kastikkeena suosin ihan etikkopohjaista salaattikastiketta tai kermaviilikastiketta (cheddar on mielestäni ällöä).

Syöminen aloitetaan toisesta reunasta, näin kuori ei mene niin pahasti rikki. Toki muutaman murusen joutuu haarukalla tai sormila ottamaan lautaselta.

Vierailija
11/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin sieniaikaan. jauhelihaa, kanaa... punasipulia! chilipaprikaa. hot sweet chili sausea ja ranskankermaa.

ruukku- tai jääsalaattia (ei jäävuori, yök).

Vierailija
12/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jauhelihaa, salaattia, tomaatti ja juustoraastetta (cheddaria).

näin opetti mulla mexican-american tuttu joskus. Kaikki tahnat (esim. sour creame) on valkoisten juttuja, ei kuulu tacoon. Ja oikeat tacot tehdään maissi tortillaista itse paistamalla. Ei ne edes maitu samalta kuin ne ihme tekokuoret.

Vierailija
13/13 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta GUOACAMOLE on mulle ihan ehdoton!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan