Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua valitsemaan syksyksi kengät!

Vierailija
28.08.2009 |

Tarvitsen kipeästi nyt syksyksi ja ensi kevääksi siistit kengät, joilla voi mennä kylään, kaupungille jne. Mielellään sellaiset, joita voi käyttää myös kesällä sateella tai silloin, jos sandaalit ei käy ilman puolesta. Olisin halunnut jotkut muut kuin saappaat, mutta eipä kaupoista (niistä missä kävin) löytynyt muita sopivia kenkiä kuin saappaita. Saappaista en edes tykkää, enkä käytä niitä koskaan niin, että housujen lahje olisi siellä alla, mutta jos nyt ei kerran muuta löydy, on pakko varmaan ostaa sellaiset.

Mulla on talveksi kahdet pitkävartiset saappaat, joten syksyksi/kevääksi en haluaisi pitkävartisia. Pelkään, että on liian kuumat, mutta onko ne? Koroilla en ole IKINÄ kävellyt, mutta muutamissa kivannäköisissä saappaissa oli sellaiset suht matalat ja leveät korot. Oppisinkohan kävelemään niillä?

Väriä myös mietin. Mulla on laukut pääasiassa valkoisia tai vaaleita, takit on myös valkoisia. Talvisaappaat mulla on tummanruskeita (talvitakit on myös osa ruskeita), mutta nyt haluaisin jotkut vaaleat. Ne vaan likaantuu niin helposti. Kävisikö edes muun väriset kengät, kun takit ja laukut on vaaleita?

Olisin kiitollinen, jos joku auttaisin, kun huomenna menen taas kenkiä etsimään, mutta en saa ehkä ketään makutuomaria mukaan, joten joudun itse pähkäilemään sitten kaupoissa ja se on ärsyttävää. En ole todellakaan mikään kenkä-tyyppi, mutta tälläkin palstalla todennäköisesti on paljon kenkä-faneja, joten varmasti osaatte auttaa. Vielä jos suosittelette hyviä kenkäkauppoja Helsingin keskustassa, joissa on myös alle 100 € kenkiä, niin homma helpottuu. Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset osta ihan kävelykenkiä?

Vierailija
2/6 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli joko kamalia täti-tyylisiä tai sitten muuten vaan rumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku osaisi auttaa!

Vierailija
4/6 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäks jotkut kävelyyn hyvin sopivat nilkkurit (joiden matalat varret tulee siis lahkeiden sisään)

Vierailija
5/6 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tietysti on makuasia, mutta kyllä minä olen löytänyt tosi kauniita kävelykenkiä(esim. Dinsko, Pertti Palmroth, Della Marga ja joskus KenkäMarskistakin je.). Myös nilkkureita ja loafareita. Vähän vaikea neuvoa kun ei sun makua tiedä, mutta ainakin stadissa on minusta ihania kenkiä ja kenkäkauppoja...

Vierailija
6/6 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengän väri ja jos ostan saappaat, niin varren pituus. Eli lyhyesti: Jos lähes kaikki takkini ovat valkoisia ja laukut valkoisia/vaaleita, minkä väriset kengät olisi hyvät (entä mitkä huonot)? Jos ostan syksyksi ja kevääksi saappaat, onko korkea varsi (pohkeen yläosaan) liian kuuma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi