Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uunipellit saa puhtaiksi?

Vierailija
28.08.2009 |

Meillä on sellaiset mustat (kait) emailiset uunipellit. Ja vaikka pesisin niitä ihan Fairylla ja tiskiharjalle, niihin jää jotain tahmaa.

Käytän tietenkin aina leivinpaperia, mutta silti haluaisin ne puhtaiksi.

Onko kellään hyvää vinkkiä tähän??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa sitruunan viipaleita siihen uunipellille, ja sitten uuni johonkin 150 asteeseen tunniksi. Sen jälkeen normaali pesu. En ole itse kokeillut, mutta on ollut monesti mielessä, että pitäisi kokeilla :).

Vierailija
2/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAVALLISESTA uunista.

Oletko ap katsonut kaupasta pesuaineita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen pellit koneessa. Ovat kyllä suht uudet, niissä ei vielä pinttymiä. Laitan yläritilälle lappeelleen, niin saan mahtumaan.

Vierailija
4/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunin ja grillin puhdistusaineella. Sellainen suihkutettava vaahto, tosin aika myrkkyä eli yleensä pesen tiskiaineella ja sit pahimmat tahmat vasta sillä.

Vierailija
5/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.farmos.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=61&Itemi…

toimiikohan tuo tuotekuvan linkki

http://www.farmos.fi/images/tuotekuvat/uuni%2Bgrilli_w60.jpg

Tämän parempaa ainetta ei ole vastaan tullut kun tuo uunin+grillin puhdistusaine, sitä ei kyllä ole kaikissa kaupoissa

Tokmannilta olen löytänyt.

Vinkiksi olen käyttänyt tätä ainetta vuosia, paras tulos on jos illalla vetää geelimäisen aineen uunin seiniin ja myös pelteihin molemmin puolin, ritilään sekä uunin luukkuun sisäpuolelle

ja pesee aamulla pois tarkoitan että useamman tunnin vaikutusaika mitä ohjeessa on niin uunista ja pelleistä tulee kuin uudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi