Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia leikkikehän käytöstä...?

Vierailija
27.08.2009 |

olen kahden vaiheilla olisiko leikkikehästä hyötyä kun on pienet lapset? Onko kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehän vasta nyt kun on kolmas on vauva.

Isommat 3v ja 4,5v..... Ajattelin, että sillä voisi olla käyttöä noin vuoden verran.. Sais sen vauvan turvana noilta kahdelta kun käyn suihkussa tai teen ruokaa....

Asutaan maatalossa. Yhdellä kaverilla oli esikoisella se kererostalokaksiossa jotta sai sekunniksi rauhan tehdä ruokaa/käydä suihkussa kun toinen pääsi koko ajajn johonkin koskemaan kun siellä ei tavaroita saa nostettua korkealle...

Toisella kaverilla oli se myös esikoisella ja tosiella käytössä maatalossa.

Mitä eristyisesti halusit tietää? Mikäs siinä senkus laitat ja katsot toimiiko :)

Minä en tarvinnnu kahdelle ekalle kun maajussi mies aina ruoka-aikoina kotona ja voi katsoa hetken lasten perään ja molemmat on muutenkin nukkuneet piiiiiitkiä päikkäreitä 3v asti.

Nyt sit otin sen ihan vaan tuon vauvan turvaksi, esim kun isommill aon kavereita kylässä.

En kyllä tiedä tuleeko ihan hirveästi käyttöä sille.

Vierailija
2/4 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei kuulemma saisi ikinä mitään tehtyä.

Itsekin varmaan tottuisin siihen jos mulla olisi leikkikehä, mutta näin tottumattomana tuntui vähän hurjalta esim. syödä kaikessa rauhassa isompien lasten kanssa pöydän ääressä, kun vajaan vuoden ikäinen samaan aikaan ulvoi kehässään ja yritti kaikin voimin päästä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tarkoitettu lapsen rauhalliseen leikkimiseen. VAuvan köllimiseen :(((

Ei minkään ison lapsen ulvottamiseen kun muut syö.. SAIRASTA!!!!

Vierailija
4/4 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aina, ettei lapsia vangita mihinkään kehään vaan ne kasvatetaan niin, että osaavat olla "vapaana". Kolmannen lapsen syntymän aikaan saimme lahjaksi tutulta kehän ja se osoittautui verrattomaksi lapsen TURVApaikaksi. Isommat lapset kun kulkivat aina juosten vauvan yli, niin leikkikehässä vauva oli turvassa, ettei tullut poljetuksi.

1-vuotiaana sanoimme kehää tämän "vauvan" omaksi huoneeksi. Siellä oli kaikki pienen lelut ja sinne se meni itse ja veti oven kiinni perässä. Se oli söpöä. Siihen aikaan emme enää käyttäneet leikkikehän ovea lukossa vaan siinä vain oli se ovi, jonka lapsi itse sai kiinni tai auki. Siellä oli kiva oma soppi, mutta äiti näki koko ajan.