Kela-pakkauksen Imset
Siis saako joku oikeesti noi äitiyspakkauksen Imse Vimset toimimaan???? Mulla on kyllä muita kestiksiä meidän pienokaiselle mut mä en vaan yksinkertaisesti voi sietää noita Imse Vimsejä! Miten ne onkin niin tönköt? Eihän pientä vauvaa voi tollaiseen korppuun kääriä :-O
Ahistaa!
Kommentit (6)
Ihan hirveät. Miksi sellaiset on ylipäänsä valittu, kun paljon toimivampia vaihtoehtoja olisi?? Karseita...
Toisaalta, ei oo paljoo varaa valittaa, ku ei jaksa palautettakaan laittaa. :-/ Neuvolan kautta ei taida viesti mennä perille...
Hyvä kun varoitit, mä en oo niihin cittarikestoihin vielä käsiäni laittanutkaan!
Ei taida kelatädeilläkään olla omakohtaista kokemusta noista Imseistä. Ehkä karseimmat kestot mitä eteeni on tullu :(
että noita flanellisia Imse Vimsejä voi käyttää imuina taskuvaipoissa tai sisataskuvaipoissa. Imevät ihan hyvin useiden pesujen jälkeen ja näin ne saa hyötykäyttöön.
Kela on tainnut valita vaan halvimman mahdollisen...harmi.
Ostamani Popoliinit (muistaakseni) ovat sellaista mallia, jota ei enää myynnissä ole. Onneksi. Imu on pari-kolme senttiä paksu (jotain pehmeää sisällä) eikä ime ollenkaan. :/
Imset äitiyspakkauksessa antavat kyllä ihan väärän kuvan kestoilusta. :( Ne ovat ne, joihin suuriyleisö tutustuu ja huomaavat kestojen olevan todella huonoja, tönkköjä, falskaavia ja vaikeasti päälle puettavia, joita ne ei todellakaan ole.
että noita flanellisia Imse Vimsejä voi käyttää imuina taskuvaipoissa tai sisataskuvaipoissa. Imevät ihan hyvin useiden pesujen jälkeen ja näin ne saa hyötykäyttöön. Kela on tainnut valita vaan halvimman mahdollisen...harmi.
mutta Imset on kyllä maailman toiseksi huonoimpia kestoja! Huonoimmat oli Cittarista ostetut ihme viritykset.
Joo, en ole saanut toimimaan.