Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hääpukuja halvalla netistä

Vierailija
24.08.2009 |

Hyvät kanssasisaret!

Haluan jakaa kanssanne tiedon seuraavasta hääpukusivustosta, jossa erittäin edullisia ja kauniita pukuja! :)

www.lightinthebox.com

Mukavia häitä kaikille, jotka suunnittelevat naimisiin menoa! :)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla em. hinnoilla ei kovin kummoista laatua saa, mutta kerran käytettynäkin puku on kuin uusi. Suosittelen, ostin oman pukuni sieltä ja edullisesti!

Vierailija
22/43 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!! Kyllä sitten varmasti itsekin uskallan sieltä tilata. Kiitti tiedosta!! :)

Vierailija
24/43 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi.Sain todella hyvää palvelua :)

Vierailija
25/43 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi nettikauppa www.saagatar.fi

Vierailija
26/43 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsastin tuon sivuston ja ihastuin todella useampaan pukuun ( ja hintaan:)), mutta haluaisin tietää, onko sinulla tai jollakin muulla kokemuksia hääpuvun tilaamisesta tuolta sivustolta?

Haluaisin jotain erilaista, mitä suomessa ei ole tarjolla muuta kuin hirveän kalliilla hinnalla. Sinänsä ei aivan kauhean suurta riskiä tarvitse ottaa, jos tuolta tilaa, mutta toivoisin kyllä saavani puvun, jonka haluan! :)

Vierailija
27/43 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsastin tuon sivuston (www.lightinthebox.com) ja ihastuin todella useampaan pukuun ( ja hintaan:)), mutta haluaisin tietää, onko sinulla tai jollakin muulla kokemuksia hääpuvun tilaamisesta tuolta sivustolta?

Haluaisin jotain erilaista, mitä suomessa ei ole tarjolla muuta kuin hirveän kalliilla hinnalla. Sinänsä ei aivan kauhean suurta riskiä tarvitse ottaa, jos tuolta tilaa, mutta toivoisin kyllä saavani puvun, jonka haluan! :)

Vierailija
28/43 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelu toimi hyvin. Toimitusaika piti paikkansa, puku tuli ajallaan ja oli hyvin ommeltu ja sopi kuin valettu! Enpä voi muuta kuin suositella! :)

Vierailija
29/43 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että jokainenn saa tilata pukunsa sieltä mistä tykkää. Miksi kivijalkakauppiaat tulette tänne selittelemään ja voivottelemaan "Älkää hyvät ihmiset tilatko mitään sieltä...." Onneksi tässä maassa on vielä vapaus tehdä mitä lystää ja netti toimii. Ja jos osaa lukea, niin ei voi tehdä tilaustaan väärin. Kivijalkamorsiusliikkeet tilaavat pukunsa aivan samasta paikasta kuin nuo nettikaupatkin. Uskokaa pois. Tunnen monta kauppiasta, jotka tekevät katteensa juuri niin. Sanoivat, että ei ole varaa teettää täällä näillä palkoilla, jotka nousee koko ajan huolimatta talousnäkymistä. Olen tilannut hääpukuni jälkeen siskolle vanhojentanssipuvun ja yhden iltapuvun kaikki samasta kaupasta (myday.fi). Enkä ole joutunut katumaan. Ja aion tehdä vastedeskin niin. Enhän edes löydä tuollaisia pukuja mistään.

Vierailija
30/43 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän näistä viesteistä huomaa aika helposti, kuka on oikeasti av-palstalainen ja kuka näiden nettifirmojen markkinointiassari. Kannattaisi ehkä vaihdella sitä kirjoitustyyliä, eikä laittaa joka lauseen perään huutomerkkejä tai hymiöitä! :)

Vierailija
31/43 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä niin totta, että nuo morsiusliikkeet tilaavat pukunsa ihan samoista paikoista kun nettikaupatkin. Miehen työkaveri ollut ennen Niinattarella töissä, niin saanut häneltä ihan kivoja vinkkejä tohon, mistä se puku kannattaa ennemmin osaa. :) Saakin ihan murto-osalla siitä hinnasta, mitä alan liikkeissä pyydetään. Kummasti se sama puku joidenkin mielestä sit tolla kalliimmalla hinnalla muuttuu laadukkaammaksi. ;)

Vierailija
32/43 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en aio myydä morsiuspukuani, vaikka häistä on jo muutama vuosi. Minä ostin uuden, erivärisen päälikankaan ja vaihdatin ompelijalla hääpukuuni uuden kuosin. Nyt minulla on kaunis, upea "iltapuku", joka käy juhlaan kuin juhlaan. Leikkaus ei ensi sijassa tuo mieleen nimenomaan morsiuspukua vaan minkä tahansa juhlahameen.

Vierailija
33/43 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on fiksu ratkaisu. It en löytänyt sopivaa pukua, joten otin kuvakaappauksen netistä ja lähetin sellaseen firmaan kuin Uniikkipuku.com. Sain todella kohttuullisen tarjouksen. Tämä puku ommellaan Suomessa. Vaikka he tekevät kyllä pukuja Kiinassakin. Puku on niin yksinkertainen mallilltaan, että sen valmistaminen tulee edulliseksi Suomessakin. Mistään en ole saanut niin hyvää palvelua ja nopeita vastauksia kuin tuosta firmasta. Olin sitä ennen yhteydessä pariin helsinkiläiseen hääpukuliikkeeseen, jossa minulle niksauteltiin niskoja, kun kerroin, että budjettini on 400€. Aion tehdä saman kuin "vierailija" ennen minua. Vaihdan päällisen tummanpunaiseen taftiin ja saan siitä iltapuvun pitkäksi aikaa. Ja sitten kun se alkaa tympimään, lyhennä helmaa. Ja sitten kun se tympii, teetän pukuun kokonaan uuden helman ja vaikka samasta kankaasta koristeellisen irtovyön. Sillä puvusta saa taas juhlavamman. Tuttavani oli teettänyt omaan hääpukuunsa irrotettavan kirikoristelistan. Se ommellaan yläosaan kevyesti kiinni ja sen saa helposti irti muutaman tikin purkamalla. Tässä täytyy olla kekseliäs ja viitseliäs, että saa rahat riittämään. Ei minulla kyllä olisi varaa ostaa tonnin hääpukua, kun on mies ja lapsi elätettävänä. Mies on ollut työttömänä kaksi kuukautta ja omakin työpaikka on kiikun kaakun. Tai mitäs se tänne kuuluu. Olen silti onnellinen. Eikä onni riipu siitä, miten kalliilla puvulla menen alttarille.

Vierailija
34/43 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin harvassa paikassa on mitään joka maksaa alle 400 euroa. Korkeintaan joku puku, jonka joku on tilannut ja jättänyt lopun lunastamatta. Ei siellä niksauteltu niskoja huvikseen. Ei ole liikkeen vika että sulla on pieni budjetti.

Ihan en kyllä usko sun tarinaa, sillä käytettyjä hääpukuja on esim huutiksessa vuodessa tuhansia ja vain pieni murto-osa menee kaupaksi. Olisit saanut paljon halvemmalla sieltä.

Vierailija
35/43 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

light in the boxin hääpuvuista en tiedä, mutta sisko tilasi sieltä yhden mekon (mittojen mukaan). Tuli ajallaan, ilman minkäänlaisia ongelmia ja istui kuin unelma. Mahtava mekko, kateellinen ;)

Suosittelen!

Vierailija
36/43 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapukubella;sieltä mä sain hyvää palvelua ja mieleisen puvun. Voin suositella!

Vierailija
37/43 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasimme häihimme hääpuvun nettikaupasta www.milieu.ee. Omalta kohdalta voimme sanoa, että olimme erittäin tyytyväisiä.

Vierailija
38/43 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain juuri muutama päivä sitten oman hääpukuni kotiin. Tilasin puvun vakiokokona haapuvut.fi sivulta ja olen aivan yltiöpäisen rakastunut pukuuni! Hinnat eivät ole aivan sieltä halvimmasta pukukopio päästä, mutta myös tämän huomaa myös laadussa. Jos tilaa vakiokokona niin puvuissa on 14 pvä:n palautusoikeus! Suosittelen lämpimästi! Myös asiakaspalvelu tässä yrityksessä on kohdallaan! :)

Vierailija
39/43 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo. Mä en ainakaan tilaa sikaa säkissä. Haluan nähdä mitä ostan ja haluan palautusoikeuden jos puku on hirveä. Siskon häät meinasivat mennä pilalle, kun joku hirviöpuku oli lähetetty hälle. Ei kaikki liikkeet kopio valmistajien pukuja niinkuin sasabella. Ne nyt vaan on tosi ahneita ja kerää hyväuskosilta rahat pois.

Vierailija
40/43 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tidebuy.com

Onko teillä tuolta sivulta tilatuista puvuista kokemuksia??!! :)