Oletko käynyt lukemassa hoitopaikka.net
perhepäivähoitajien juttuja? Etsin lapselleni hoitopaikkaa mutta osa kirjoituksista mietityttää... Koskaanhan ei voi tietää mitä se hoitaja oikeasti miettii. Jos lapsesi on perhepäivähoidossa niin mietitkö sinä koskaan, kirjoitteleeko lapsesi hoitaja tuolla?
Kommentit (9)
En huomannut mitään vanhempien haukuntaketjua tms.
Eskariin kuljetuskin on ongelma (en kyllä halua että lapseni joutuu kävelemään paikasta toiseen).
Lasten hoitoajat. Ja moni muu juttu. ap
ystäväni kertoi että perhepäivähoitajia joita hän työnsä puolesta on tavannut on ollut hyviä ja huonoja, joissakin kodeissa on alkoholismia ja lapsia hoidetaan vaan sen pienen rahan takia mitä hoitamisesta saa ja mitään ylimääräistä ei tehdä. toisissA tehdään sydämestä. pph eivät ole mitään ammattikasvattajia, he ovat ihmisiä jotka haluavat lapsia kotiinsa eri syistä eri elämäntilanteissa. kannattaa tutustua todella hyvin ennen kuin jättää oman murunsa yhdelle ihmiselle joka valvomatta hoitaa juuri sun lastasi. ryhmäpph on jo eri asia, kun naiset tuppaavat vahtimaan toisiaan..
Olen tehnyt tätä työtä kymmenen vuotta ja minulta löytyy ammattitutkinto. Kyllä, olen ammattikasvattaja.
Nykyäänhän ei edes pääse pph:ksi, jos ei ole kasvatus- tai hoitoalan koulutusta tai jos ei sitoudu kouluttautumaan.
Nykyäänhän ei edes pääse pph:ksi, jos ei ole kasvatus- tai hoitoalan koulutusta tai jos ei sitoudu kouluttautumaan.
perhepäivähoitajan ammattitutkintoa. Mitä tuollakin tekee kun se ei riitä päiväkotiin.
Eskariin kuljetuskin on ongelma (en kyllä halua että lapseni joutuu kävelemään paikasta toiseen). Lasten hoitoajat. Ja moni muu juttu. ap
Olen käsittänyt, ettei pph saa ihan tosta vaan lähteä lapsia autollaan kuskaamaan. Maksulliseen eskarikuljetukseen on ainakin täällä meillä kaikilla mahdollisuus. Kai se on sama, mistä se bussi hakee, kotoa vai hoidosta, jos itse sen maksatte.
Mikä siellä mietityttää? Onhan monilla muillakin ammattialoilla omat keskustelupalstat.