Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook, auttakaa alottelijaa...

Vierailija
24.08.2009 |

Pystyykö siellä laittamaan viestiä sillä tavalla jollekin kaverille että muut eivät näe?

Vai jos laitan vaikka "maijalle" viestin niin näkeekö kaikki maijan kaverit sen viestin minkä kirjotan?

Onko siellä reaaliaikaista "sanan vaihtoa" kuten mese?

tuleeko mulle aina ilmoitus johonkin jos joku on kirjottanut minulle viestin. esim: sähköpostiin.

Vai pitääkö mun käydä facebookissa käydä kattomassa onko tullut uusia juttuja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näynkö linjoilla aina kun kirjaudun sisään, siis kaverieni sivulla keskustelussa? Saakos tätä muutettua niin että en näy, kuin jonkun kaverin keskustelussa/sivulla?

Vierailija
2/5 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitset Keskustelut -> Asetukset -> Siirry pois, jolloin olet Offline-tilassa etkä näy kenellekään. Et voi tuolloin käyttää keskusteluja, näkymättä kaikille, etkä myöskään näe, ketä keskusteluissa on. Palaat "näkyviin" heti kun aktivoit keskustelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei voi tavallaan valita, että näkyisi vaikka parille kaverille, muttei muille?

Kuinkas näkee, jos joku on jo keskustelussa varattuna? Vai näkeekö mitenkään?

Vierailija
4/5 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keskustelu on meseen verrattavissa, muut eivät näe sitäkään.

Mutta jos kirjoitat kaverin seinälle viestin, niin sen kaikki näkevät.

Vierailija
5/5 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestejä voit lähettää reaaliajassa niille jotka ovat linjoilla (muut eivät näe), lista löytyy oikeasta alakulmasta.

Viestejä voit lähettää myös postilaatikon kautta, muut eivät näe (toimii kuten s-posti).

Jos kirjoitat suoraan kaverin seinälle niin kaikki näkevät (jos kaverisi on näin valinnut).

Asetuksistasi voit valita, haluatko ilmoituksia sähköpostiisi esim. kun joku kommentoi tilaasi tmv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi