Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ylen Emilie hyvä sarja, oletteko katsoneet?
24.08.2009 |
Varsinkin eilinen jakso niin elävästi kuvasi rakastamisen vaikeutta. Sitä sanoo asioita mitä ei haluaisi sanoa ja mielialat vaihtelee päivittäin. Vaikka rakastaa, voi välillä olla niin vihaa täynnä. Emilie rakastaa Ovilaa ja kuitenkin satuttaa sanoillaan. Ja oli se kauheaa ennen, kun lapsia tuli ja tuli, vaikka olosuhteet olivat mitä olivat.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se Ovilan isä oli mun suosikkejani.
Mutta mä rakastankin tuollaisia sarjoja (=Pieni talo, Tohtori tuli kaupunkiin, Waltonin perhe, Tie Avonleaan, Lumisen virran mies jne.).
Nyt sivusilmällä ja ahdistuneena seuraan tilannetta.
nuo sikiää kuin kanit ja sitten Emilie vinkuu elämän rankkuutta.
Alue: Aihe vapaa
ja olen jäänyt koukkuun. On tosi hyvä sarja, mutta pidin etenkin alusta, heidän rakkautensa oli niin kaunista ja etenkin ihastumisvaihe oli niin viatonta ja vanhanaikaista.
Nyt koko ajan tapahtuu jotain huonoa, joka ajaa noita kahta erilleen. Miksi Ovila aina lähtee, jos ja kun rakastaa Emilietä niin kovasti? Tavat olleet ennen erilaisia, johtuneeko siitä? Rakastettu on toimeentulon vuoksi vain täytynyt jättää.. Ja liekö monen rakkaus on tuohon aikaan ollut niin intohimoista kuin heidän? Eikös tuohon aikaan naimisiin usein menty muistakin syistä, kuin vain rakkaudesta?
Kuitenkin, hyvä sarja. Soisi vain olevan positiivisempi elämä saisi kohdella noita kahta paremmin. Ovilan persoonaa en täysin käsitä, mikä hän on miehijään. Valottaakaa te mua!