Elämää Oulussa blogi :)
Kommentit (32)
Täällä palstalla haukutaan kaikki ja kaikesta. Papulle onnea koulun alkuun :) T: Raahen "sukulainen"
juu, huomattu on...
Jos et, niin miten osasit tulla tänne? =)
Nimim. utelias..=)
Niin ja hienoja kuvia on!
Osa kuvista oli mukavan raikkaita. Jatka samaan malliin! Kirjoittamistakin voi hiljalleen alkaa hioa monipuolisemmaksi.
Käy please Nallikarin rannalla kuvaamassa ja rautatieasemalla myös.
Käy please Nallikarin rannalla kuvaamassa
Nyt on kuvia nallikarista :)
Osa kuvista oli mukavan raikkaita. Jatka samaan malliin! Kirjoittamistakin voi hiljalleen alkaa hioa monipuolisemmaksi.
Käy please Nallikarin rannalla kuvaamassa ja rautatieasemalla myös.
:) Juu, kiitos kuvaus vinkeistä. Tarkoitus on ollutkin käydä tuolla Nallikarissa :)
Ei kukaan ole seppä syntyessään. Kirjoittaminenkin kehittyy, kun sitä harjoittelee.
Tsemppiä bloginpitoon!
Ei kukaan ole seppä syntyessään. Kirjoittaminenkin kehittyy, kun sitä harjoittelee.
Tsemppiä bloginpitoon!
:)
Sama itku-potku-raivari ketju kun viimeksikin. Etsi ystäviä sieltä oulusta niin ei tartte jotain reppanaa blogia täytellä ja mammapalstalla mainostaa.
Varoitus! Täällä et tule näkemään ammattimaisia huippulaadukkaita kuvia, vaan perusharrastajan ottamia "sunnuntairäpsyjä" Jos koet, että et kestä katsoa niitä, niin ole hyvä ja poistu jonnekin paremmalle kuvasivustolle!
Tervetuloa Kuvia Oulusta -sivulle :) Tätä sivustoa ylläpitää (15.08.09) Ouluun muuttannut harrastajakuvaaja. Sivu päivityy aina, kun jotain uutta tulee.
Sama itku-potku-raivari ketju kun viimeksikin. Etsi ystäviä sieltä oulusta niin ei tartte jotain reppanaa blogia täytellä ja mammapalstalla mainostaa.
Sitäpä juuri...
Jos et, niin miten osasit tulla tänne? =)
Nimim. utelias..=)Niin ja hienoja kuvia on!
;)
aha...