Laskettu aika huomenna..
vielä ei vauvalla olevan kiire. Pelottaa, jännittää, hermostuttaa... Ajatella, että viimeistään kahden viikon kuluttua olen äiti.
Kommentit (9)
Joo, ensimmäinen tulossa. Kassi on pakattu. Ajattelin aina, että olisin "valmistautunut" vauvan tuloon jotenkin paremmin. Sänky kyllä on ja vähän vaatteita. Samoin kantokassi, että pääsemme kotiin. Rattaat on veljeni luvannut tuoda ensi viikonloppuna. Mitäköhän muuta pitäisi vielä tehdä, jos tässä on vielä muutama päivä aikaa? Tein töitä hieman liian pitkään, olisi pitänyt jäädä aiemmin kotiin. Viimeiset viikot kotona olen vain ollut todella väsynyt. Mies on ollut elokuun työmatkoilla ja siis viikot poissa. Ensi viikolla onneksi vain kymmenen kilometrin päässä toimistolla.
Tuntuu että tää vauva viihtyy masussa niin kauan ku mahdollista :D Sais kyllä mun puolesta syntyä...
vauva on syntynytkin. Kantokassilla tarkoittanet turvakaukaloa? Sehän tosiaan pitää olla jos autolla lähdette sairaalasta kotiin. Muistakaa ottaa kamera mukaan synnärille : )
Mulla on tämä lapsiterminologia vielä vähän hakusessa. Äiti tilasi Vauva-lehden mulle jokin aika sitten ja eksyin näille sivuille. Nyt tiedän - kiitos teidän - jo jotain. Lähipiirissäni ei ole kuin yksi pieni lapsi, joka asuu niin kaukana, etten ole ollut tekemisissä. Tämäkin lapsi on ONNELLINEN vahinko ja nyt jo kovasti toivottukin. Ei musta tullutkaan vain uranaista, musta tulee myös äiti. AP
Mulla on pari päivää vihlonu kunnolla tuolta alhaalta, hirvee pissahätä koko ajan ja sisäreidet "kramppaa" (outoa?!) :)
Mulla on ollut todella omituisia ja lapsellisiakin kömmähdyksiä tän raskauteni aikana. Aluksi en edes tajunnut olevani raskaana, sitten en tiennyt mitään koko jutusta (suunnilleen edes sitä kauanko raskaus kestää), nyt en tiedä (vielä) vauvoista lähes yhtikäs mitään. Pian opin senkin.
Hyvää asentoa ei löydy millään. Jatkuva pissahätä. (Lähden vessaan...) AP
Oletko ensisynnyttäjä?