^ESIKOINEN TOIVEISSA 2010
Hei! Olen 24vuotias lähihoitsu Espoosta. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia aiheesta esikoinen toiveissa vuodelle 2010.
Meillä miehellä tuli tavallaan ensin kauhea vauvakuume, itsellä ollut häistä (9.5.09) asti vauvakuumeilua ja annoin miehelle aikaa "tajuta itse että olisi aika......" :)
Viimeisimmät kk.t alkoivat 8.8., ja sitä ennen Evra-ehkäisylaastari oli käytössä .. Meillä yritys on alkanut, ja 19-24pvä olisi hedelmällisintä aikaa. Ollaan pupuiltu, ja ihmettelen että tunnistanko tosiaan nyt oviskivut vai mistä kyse, kun 19pvä alkoi alavatsaa nipistelemään vähän väliä, sama nipistely jatkuu mutta lievenpänä edelleen.. muilla samanmoisia tuntemuksia?
Eli yk1.
Moi! Kirjoittelin jo tuonne toisellekin palstalle, mutta kun innoissani asiasta olen niin tulin sitten sullekin vastaamaan...
Itse 23-vuotias ja mies 24-vuotias. Ollaan länsi-suomesta..itsellä opiskeluja jäljellä Amk:ssa kevääseen 2010 asti ja mies vakituisessa työssä...ei ehkä paras hetki lapsen hankkimiseen rahallisesti, mutta molemmat haluavat ja tunnemme olevamme valmiita niin miks sitten odottaa ja kuitenkin ehdin valmistua ennen lapsen maailmaan saapumista, jos nyt heti tulisin raskaaksi. Itse käytin hormonaalista ehkäisyä viisi vuotta ja nyt viimeisenä nuvaringiä, ja tyhjennysvuoto tuli 13.elokuuta ja nyt sitten odotellaan ensimmäisiä luomumenkkoja. Jos kierto olisi normaali niin ovulaatio 26-28.päivän paikkeilla. Ärsyttää vaan, se että mies joutuu olemaan töiden takia viikot etelä-suomessa joulukuuhun asti, joten nähdään vain v.loppuisin. Sovittiin kyllä miehen kanssa, että lapsi saa tulla jos on tullakseen, että ei aleta laskemaan mitään ovulaatioita tai yrittämällä yrittämään....ja silti nyt lasken ovulaation aikaa ja täällä kirjoittelen...no,hyvä että tänne voi purkaa intoaan,koska mieskään ei varmaan jaksa koko ajan kuunnella "vauvajuttuja".