Jos haluaisit abortin ja mies ei niin mitä tekisit?
Kommentit (9)
koska minä sen lapsenkin hoitaisin, ei mies. Mutta jos vahinko kävisi, niin ei se mieskään muuta haluaisi, kuin aborttia.
Minusta abortissa ylipäätään on naisella hitusen enemmän päätösvaltaa kuin miehellä - ihan biologisista tosiseikoista johtuen.
sitten. Olin jo kamalien vastoinkämisten takia pahasti masentunut ja ajattelin, kunhan vain saisin kasvatettua nuo jo elossaolevat...
Mies ilmoitti vienosti, että haluasi sen lapsen. Mutta. Meillä oli jo kahdella edellisellä ollut erittäin vaikea koliikki ja minä valvoin aina. Muutakin ongelmaa oli.
Mies ei syyllistänyt ja jos olisi: mitä minä sillä miehellä olisin tehnyt enää! Siis tein abortin. Olin silloisessa pätkätyössä ja sain kärsiä muutenkin 2 tunnin päivittäisistä työmatkoista ym, nuorempi heräili monta kertaa yössä ym.
Äiti sen lapsen kantaa ja useimmiten ne ongelmatilanteet hoitaa vauvana. Noh, ainakin meillä.
vastoin miehen tahtoa mutta ei lasta ilman miehen lupaa.....
En viitsisi rikkoa perhettä, kun on kolme lasta jo ennestään... Olisipa kiva siinä sitten olla 4:jän kanssa yksin...
Tosin en kyllä keksi muutenkaan yhtään syytä miksi joskus niin tekisin.
t. 18v yllätysesikoisensa sinkkuna saanut ja siitäkin lapsesta täysillä nauttinut!
En tekisi yhtään lasta, jos molemmat sitä ei haluaisi!
Terkuin se, joka teki abortin vaikka mies olisi lapsen halunnut pitää.
Isäni, ammattikasvattaja ja arvostettu alallaan, hylkäsi minut pienenä. Vihasin kaikkia miehiä melkein koko varhaiselämäni, jos näin tökeröä ilmausta voi käyttää.
Tiedän useita perheitä, joissa ihan iloisena ja onnellisena eletty, kun ero tullut, mies jättää lapsensa kokonaan! Ei mitään yhteydenpitoa enää koskaan!
Aivan järkyttävää, miehet voivat tehdä tätä vailla mitään tuskaa. Nainen kantaa lapsen sisällänsä ja synnyttää. Side jo siinä luotu.
vastoin miehen tahtoa mutta ei lasta ilman miehen lupaa.....
Tosin en kyllä keksi muutenkaan yhtään syytä miksi joskus niin tekisin. t. 18v yllätysesikoisensa sinkkuna saanut ja siitäkin lapsesta täysillä nauttinut!
Terveisin isätön.
Jos haluaisin abortin siksi että "en nyt vaan haluaisi enää kolmatta lasta" ja mies olisi eri mieltä ("kun nyt vahinko kerran kävi....") niin kuuntelisin varmasti miestä hyvinkin tarkkaan ja mieleni luultavasti muuttuisi jos mies olisi hyvin paljon sitä mieltä että jaksamme vielä kolmannen lapsen kanssa.
Jos sen sijaan haluaisin abortin koska lapsella on todettu fataali kehityshäiriö joka joko tappaisi hänet viimeistään muutaman kuukauden ikäisenä tai tarkoittaisi sitä että hän olisi laitoshoidossa koko elämänsä ympäristöstään tietämättä niin antaisin piupaut miehen "ei aborttia" toiveelle.