Juttuseuraa Korson alueelta?
Olen pian 32-v kolmen lapsen äiti (tytöt 11v. ja 9v. sekä poika 11kk) Korsosta, jolla aika tulee nykyisin pitkäksi ja kovasti olisin juttuseuraa vailla! Myös kävelylenkeille olisi mukava saada seuraa!
Kommentit (5)
..asun minäkin, samanikäisiä ollaan. Laita postia tuuli.viiri AT suomi24.fi jos haluat :-)
Täällä myös samanikäinen Korson kupeesta. Mulla on 4v lapsi ja maha-asukki kypsymässä. la helmikuussa. mun maili os. on kuuneito@suomi24.fi
taalla ilmoittautuu kolmikymppinen aiti ja taapero 1v, jotka kaipaavat myos seuraa jutustelun ja liikunnan merkeissa!!
Laita mailia tulemaan: swallowfield76@gmail.com
Täällä olisi 29v äiti Vallinojalta.Lapsia on 4 kpl jo siunaantunut 8 ,7 ja 5v tytöt ja 1kk ikäinen poika.
Juttuseuraa olisin minäkin vailla joten mailia voi laittaa tulemaan osoitteeseen maijumakinen@luukku.com
..31-vuotias 3 kuukautisen tytön äiti. Asustellaan koivukylän lähistöllä ja olisi myös mukava löytää juttuseuraa. Muualta kun muuttanut on miehen työn takia, niin eipä hirveästi tuttavia täällä päin ole =) Jos kävely- tai jutteluseura innostaa niin laita s-postia os. t.i.i.a@hotmail.com