Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänäänkin niin kiirettä etten ole ehtinyt pitää 3vk:n ikäistä vauvaani sylissä syöttöjä enempää.

Vierailija
20.08.2009 |

Ja nyt en viitsi yrittää ottaa nukkuvaa vauvaa syliini, koska esikoinen on väsynyt ja niin mustasukkainen että todennäköisesti alkaa kiljua ja herättää ja hermostuttaa vauvan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhdasta vaatetta tai tahratonta kohtaa lattiassa. Pakko siivota edes kerran kk ennenkuin tulee lutikoita. Ja kun on ollut 3vk siivoamatta, sotku on sitten sen mukainen varsinkin kun on 3v täystuho talossa ja ei muita aikuisia.

Esikoinen on onneksi päässyt ulos etäisän kanssa vaikka itse en ole ulos 2 päivään ehtinyt kun on pitänyt siivota.

Vierailija
2/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse imetin kaksi tuntia putkeen, puolen tunnin "ero" ja kahden tunnin imetys... Useita viikkoja yötä päivää. Joten joo, ymmärrän jos ei aina kerkeä pitämään vauvaa muulloin sylissä, kuin syötettäessä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän kiireen ja stressin takia. Koskaan ei tunnu löytyvän rauhallista hetkeä tissitellä vauvan kanssa ja siksi vauva syökin vain nopeasti 5-10min pullosta ja sitten minun on taas jatkettava kotihommia ja esikoisen kanssa puuhastelua ja vauvan laitan omaan sänkyynsä nukkumaan.

Öisin olen liian väsynyt enkä uskalla ottaa vauvaa syliin, koska olen muutaman kerran meinannut hänet sylistäni tipauttaa kun olen nukahtanut kesken syötön.

Vierailija
4/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva keikkui siinä, sai koko ajan läheisyyttä ja toisaalta mulla oli kädet vapaana puuhailla 2-vuotiaan esikoisen kanssa. Ja pian vauvan kaa opittiin imetyskin hoitamaan liinassa.

Vierailija
5/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantoliina vaikuttaa liian vaivanloiselta sidottavalta.

Vierailija
6/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teette kotona jos noin kiirus on??? Vauvan pitäis olla sulle ykkönen nyt ja isomman lapsen myös, kotihommat odottaa kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän