Mielipiteita tahan: mies viettaa joulut Exan luona. Onko vahan outoa?
Emme asu yhdessa, mutta heidan erosta on jo aikaa, itse olen tavannut miehen vasta sen jalkeen. Tosiaan, viime joulun ja myos tana vuonna han meni jouluaatoksi Exalleen, koska "lasten pitaa saada pitaa kiinni ehjan perheen perhetraditioista".
Onko kenellakaan muulla tammoista? Olisin kiitollinen asiallisista kommenteista, koska olen jo ihan epavarma itsekin etta olenko vaan erityisen kapeakatseinen kun en meinaa tata sulattaa...
Pidan traditiota siksikin vahan outona, koska nama lapsetkin ovat jo eroon sopeutunut, tai nuorempi on, vanhempi ei ja oireilee sita jonkun verran. Heilla on jo aitinsa uuden miehen kanssa uusperhe (uusi mies myos menee ex-vaimonsa luo jouluaatoksi).
Juu, meidan tapauksessa ei ole oltu yota puolin eika toisin, mies meni sinne aatoksi, sen verran etta soivat jouluaterian ja lapset avasi lahjat, ja sitten tuli kotiinsa (myos hanen 80-v aitinsa oli tuolla reissulla mukana. Vasta tanaan minulle sitten paljastettiin, etta mummo siella olikin saanut laittaa ruoat, kun ei siella ollut rouvalla viela mitaan edes aloitettu, vaikka oli pyytanyt tulemaan tiettyyn aikaan jolloin lounas olisi valmiina. Loukkaannuin miehen ja mummon puolesta, etta se akka kehtaakin!)