Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko odotella palautetta Huuto.netissä?! Ja mitä tehdä, jos sitä ei kuulu?

Vierailija
18.08.2009 |

Kahdetkin kaupat tehty pari viikkoa sitten sulkeutuneista kohteista. Itse annoin heti palautteen saatuani paketit ja laitoin vielä sähköpostilla kiitokset ja muistutin palautteen antamisesta.

Kumpikaan kauppias ei vain ole palautetta antanut. Mitä tehdä, jos sitä ei ala kuulua? Varmaan laitan vielä toisen muistutuksen, mutta mitä sitten jos sitä en koskaan saa.

Eihän se tietty maailmanloppu ole, mutta ärsyttää, kun huuto.netin luotettavuus perustuu isolta osin palautteeseen ja olen aika vasta aloittanut huutelun, eikä palautetta siis ole vielä paljon. :/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huusin erään tavaran, ja myyjä sähköpostiyhteys myyjään oli hyvä.

Sovimme päivän, jolloin noudan huudon.

Kaikki meni joutuisasti, ja sopimuksen mukaan toimittiin.

Olin tyytyväinen tavaraan, ja annoin myyjälle positiivisen palautteen.

Mitään palautetta ei kuulunut, joten laitoin ystävälliseen sävyyn sähköpostin, jossa pyysin palautetta.

Ei vastaa viestiini eikä anna palautetta...kummallista.

Pieni asia sinänsä, mutta kuuluu pelin henkeen, enkä ymmärrä miten yhden palautteen antaminen voi olla niin vaikeaa ;o

Vierailija
2/9 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen takia negaa voi antaa.

Joskus vaan unohtuu moinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihan rauhallisesti. Varmasti palautteesi saat. Ja voithan laittaa ystävällisen mailin, että hei, laittisitko palautetta hyvin sujuneista kaupoistamme.

Huutonetissä ylipäänsäkin toimii ystävällisyys paremmin kuin kuttuilu.

Vierailija
4/9 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti olen huomannut että vain noin puolet - kaksi kolmannesta kauppakumppaneista sitä ylipäätään laittaa. Voithan pyytää vaikka sähköpostilla, itse olen vaan antanut olla. Jotkut laittaa vasta kuukausien päästä.

Vierailija
5/9 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonetissä ylipäänsäkin toimii ystävällisyys paremmin kuin kuttuilu.

ja olen jatkossakin. Ehkäpä laitan jossain vaiheessa vielä viikon, parin kuluttua viestiä ja jos palautetta ei kuulu, unohdan koko homman.

Aiemmin kaikki on sujunut loppuun asti hienosti.

Ap.

Vierailija
6/9 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei kuitenkaan kannata välittää. Ehkä se on jopa parempi, jos palaute olisi vain neutraali, eikä positiivinen. :)

Vierailija
7/9 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaupat sujuvat niin kuin pitääkin. Mielestäni positiivista kuuluu antaa vain jos tuote tai rahat tulee saman tai seuraavanpäivän aikana.

Näkyy olevan todella paljon posiitiivisten kärkkyjiä vaikka kauppa on sujunut ihan normien mukaan ilman sen kummempia ponnistuksia. Jos laittaa neutraalin niin johan nalkutetaan vastauksessa ja kysellään syytä. Jos käyt vaatekaupassa niin kehutko kauppiaan maasta taivaisiin vain siksi että hän myi sinulle sukat?

Annan äärettömän harvoin palautetta koska se ei yksinkertaisesti kiinnosta vähääkään. Omat palautteeni on kaikki positiivisia vaikka niistäkin olisi kuulunut saada neutraali.

Vierailija
8/9 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ansainnut positiivisen palautteen:

otin yhteyttä välittömästi kohteiden sulkeuduttua ja maksoin samantien tilinumeron saatuani. :)

Ap.

Vierailija
9/9 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kannattaa lukea huutiksen ohjeistusta ja sääntöjä, jotta asia selviää. Positiivinen kuuluu käsittääkseni antaa, jos kaupat sujuvat hyvin ja ongelmitta ja sääntöjen puitteissa ilman sen kummempia kommervenkkejä. Neutraalin voi lätkäistä, jos maksu kestää tavallista kauemmin, tuotteessa ja sen kuvauksessa on pientä eroavaisuutta tai sen postittamisessa on huomattavaa viivettä. Negatiivinen annetaan lunastamattomasta huudosta tai kohteesta, joka poikkeaa täysin kuvauksesta tai jota ei koskaan toimiteta tms.

Luulenpa, että 90% huutiksen käyttäjistä ajattelisi asian näin, eikä niin kuin sinä tunnut kuvittelevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi