Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAAS -mies petti

Vierailija
18.08.2009 |

Vuosi sitten mies petti ja jäi kiinni. Pitkien mietintöjen jälkeen jatkoimme yhdessä. Mies on ollut aivan ihana ja huomaavainen. Meillä on ollut hyvä olla yhdessä (tai siis ainakin minulla)

Nyt olen 16 viikolla raskaana ja kuulin, että miehellä on suhde. Mies halusi vuosi sitten jatkaa kanssani ja halusi tämän lapsen. Miksi?

Olisi ollut niin helppo erota vuosi sitten, kun ei ollut perhettä, mutta nyt?

Pärjäänkö yksin lapsen kanssa, en haluaisi elää pettävän miehenkään kanssa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lemppaat sen, kylmästi.

Vierailija
2/21 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varmaa että miehesi petti??!!

Keskustelu miehen kanssa nyt heti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi kehottaa eroamaan mutta vaikea on miettiä mitä muutakaan tuossa tekisi. Jos itse olisin tuossa tilanteessa, pistäisin miehen kävelemään ainakin vähäksi aikaa. tai jos itselle helpompaa, lähtisin pois kotoa miettimään ja antaisin miehen tuta millaista se on kun jää yksin.

lapsen kanssa varmasti selviät yksinkin, älä sitä sure. Mutta on todella surullista jos lapsi menettää isänsä. Joten mitä ikinä teettekin, älä vie lapseltasi isää vaan vaikka olisit katkerakin, huolehdi, että lapsi saa pitää isänsä tavalla tai toisella.

T kolmen lapsen äiti, itse ilman isää kasvanut

Vierailija
4/21 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varmaa että miehesi petti??!! Keskustelu miehen kanssa nyt heti!!

Kuulin miehen ystävän vaimolta, jonka mies oli ollut samalla kalareissulla.

Vierailija
5/21 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERRAN PETTÄÄ AINA PETTÄÄ. piste!!!

Vierailija
6/21 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitätte asian ja eroat jos näin päätät. Älä anna asian kalvaa mieltä.

Jos jäät miehen luokse, olo ei parane hetkessä. Ja jos lähdet pärjäät kyllä lapsenkin kanssa kaksin.

t:3

Onko varmaa että miehesi petti??!! Keskustelu miehen kanssa nyt heti!!

Kuulin miehen ystävän vaimolta, jonka mies oli ollut samalla kalareissulla.

Vierailija
7/21 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa jättää miestä jota rakastaa ja varsinkin jos mies itse katuu ja ei halua erota.

Meillä oli täysin sama tilanne paitsii että meillä on entuudestaan yksi lapsi.

Pakkasin tavarani ja muutin pois. Nyt ole asunut 4kk esikoisen kanssa kaksin ja la on parin kuukauden päästä. Mies on sitkeästi jaksanut "hyvittää" tekoaan. On aivan ihana isä lapselle ja kohtelee minuakin ihanasti, tulee meille ja leikkii lapsen kanssa, siivoaa ja tekee ruuan että minä saan levätä.

Viime viikolla "sorruin" ja itkin hänen sylissäään ja suoraan sanoen tuntui ihanalta kun oli joku joka otti syliin ja silitti. Mies on varmaan tuhannen kertaa sanonut että rakastaa minua ja katuu tekojaan.

Itse en pysty luottamaan mutta en toisaalta pysty olemaan erossakaan. Yritin 2 viikkoa ja ikävä oli aivan valtava. Sitten kun tuli hakemaan lapsen, otti minut syliin ja kertoi taas kuinka ihana olen. En pystynyt sanomaan ei.

En itsekkään tiedä miten tässä pitäisi toimia. Toisaalta haluan olla hänen kanssaan ja toisaalta en pysty.

Vierailija
8/21 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen 16 viikolla raskaana ja kuulin, että miehellä on suhde. Mies halusi vuosi sitten jatkaa kanssani ja halusi tämän lapsen. Miksi? Olisi ollut niin helppo erota vuosi sitten, kun ei ollut perhettä, mutta nyt?

Vastasit kysymykseesi "Miksi?" jo ihan huomaamatta.

Tottakai miehesi halusi lapsen koska sillä tavalla hän sai sinut sitoutumaan itseensä. Tosiaan - olisi ollut paljon helpompi erota vuosi sitten kun et ollut vielä raskaana ja miehesi tietää 100% varmuudella sen. Raskautesi ja tuleva lapsenne toimii miehelle takuuna siitä ettet mitä luultavimmin lähde vaikka hän pettäisi.

Miehen mielestä sinä olisit hyvä äiti hänen lapsilleen. Myös vaimona kelpaat tekemään niitä asioita joita hänen äitinsä aikaisemmin teki miehellesi. Teki ruokaa, pyykkäsi jne. Sinun kanssasi on "helppoa" olla. Sen sijaan mies haluaa viettää elämäänsä muuten kuten poikamies ja lentää kukasta kukkaan sekä löytää ne "sielunkumppaninsa" jostain muualta. Sinä olet "vain" vaimo. :(

Nyt on homman nimi se että jos et ota itseäsi niskasta kiinni niin mies jatkaa pettämistään joko a)siihen kun lähdet joskus, b) hän löytää jonkun toisen naisen jonka kanssa haluaakin mennä naimisiin tai c) kun jompi kumpi teistä kuolee oltuanne naimisissa 30-40-50 vuotta (mies onnellisena ja sinä surkeana itsetuntosi litistettynä). Mies saattaa välillä olla uskollinen mutta suhteita tulee olemaan aina ja ikuisesti.

Eli paras mitä nyt voit tehdä on lähteä tai laittaa mies lähtemään. Eron ei välttämättä täydy olla lopullinen ollenkaan mutta sinun tulee nyt osoittaa miehellesi se että "raskaana tai ei, lapsia tai ei, minua ei kohdella näin - ei ikinä koskaan milloinkaan, jos otan sinut joskus takaisin niin käytöksesi tulee muuttua radikaalisesti ja jos petät minua sittenkin niin tiedät että uskallan lähteä". Ja kyseessä ei sitten ole mikään "olen kaksi päivää tai viikon vanhemmilla ja palaan sitten kotiin" vaan muutatte oikeasti erilleen ja elät omaa elämääsi valmistautuen uuteen lapseen. Jos sitten loppuraskaudesta näyttää siltä että mies on valmis muuttumaan niin sitten voit _harkita_ miehen takaisinottamista.

Halaus.

Vierailija
9/21 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se juuri on!

Vierailija
10/21 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen 16 viikolla raskaana ja kuulin, että miehellä on suhde. Mies halusi vuosi sitten jatkaa kanssani ja halusi tämän lapsen. Miksi? Olisi ollut niin helppo erota vuosi sitten, kun ei ollut perhettä, mutta nyt?

Vastasit kysymykseesi "Miksi?" jo ihan huomaamatta.

Tottakai miehesi halusi lapsen koska sillä tavalla hän sai sinut sitoutumaan itseensä. Tosiaan - olisi ollut paljon helpompi erota vuosi sitten kun et ollut vielä raskaana ja miehesi tietää 100% varmuudella sen. Raskautesi ja tuleva lapsenne toimii miehelle takuuna siitä ettet mitä luultavimmin lähde vaikka hän pettäisi.

Miehen mielestä sinä olisit hyvä äiti hänen lapsilleen. Myös vaimona kelpaat tekemään niitä asioita joita hänen äitinsä aikaisemmin teki miehellesi. Teki ruokaa, pyykkäsi jne. Sinun kanssasi on "helppoa" olla. Sen sijaan mies haluaa viettää elämäänsä muuten kuten poikamies ja lentää kukasta kukkaan sekä löytää ne "sielunkumppaninsa" jostain muualta. Sinä olet "vain" vaimo. :(

Nyt on homman nimi se että jos et ota itseäsi niskasta kiinni niin mies jatkaa pettämistään joko a)siihen kun lähdet joskus, b) hän löytää jonkun toisen naisen jonka kanssa haluaakin mennä naimisiin tai c) kun jompi kumpi teistä kuolee oltuanne naimisissa 30-40-50 vuotta (mies onnellisena ja sinä surkeana itsetuntosi litistettynä). Mies saattaa välillä olla uskollinen mutta suhteita tulee olemaan aina ja ikuisesti.

Eli paras mitä nyt voit tehdä on lähteä tai laittaa mies lähtemään. Eron ei välttämättä täydy olla lopullinen ollenkaan mutta sinun tulee nyt osoittaa miehellesi se että "raskaana tai ei, lapsia tai ei, minua ei kohdella näin - ei ikinä koskaan milloinkaan, jos otan sinut joskus takaisin niin käytöksesi tulee muuttua radikaalisesti ja jos petät minua sittenkin niin tiedät että uskallan lähteä". Ja kyseessä ei sitten ole mikään "olen kaksi päivää tai viikon vanhemmilla ja palaan sitten kotiin" vaan muutatte oikeasti erilleen ja elät omaa elämääsi valmistautuen uuteen lapseen. Jos sitten loppuraskaudesta näyttää siltä että mies on valmis muuttumaan niin sitten voit _harkita_ miehen takaisinottamista.

Halaus.

Todella fiksusti kirjoitettu!! ***Taputtaa***

Vierailija
11/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka suhdetta.

Vierailija
12/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon heti.

Vierailija
13/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka näitä 10 vuotta vanhoja pettämisketjuja nostelee?

Vierailija
14/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jatka suhdetta.

Tuota... se lapsi menee varmaan kolmannelle luokalle jo, ehkäpä tässä on parisuhdeneuvot hiukan myöhässä...

Vierailija
15/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyväksyttävää.

Vierailija
16/21 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies perusteli valintaansa?!

Vierailija
17/21 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vika on petetyksi tulleen vetovoiman puutteessa.

Vierailija
18/21 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka suhdetta.

Vierailija
19/21 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järkevää jatkaa.

Vierailija
20/21 |