Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva syntyy syyskuun lopus. Pärjäänkö fleecehaalarilla vuodenvaihteeseen?

Vierailija
18.08.2009 |

Siis lähinnä mietin kannattaako ostaa toppapukua kuin vasta joulu-tammikuussa eli niille alkaville "kovemmille pakkasille", koska eikös sitä alkuun ekat 3 kuukautta olla tiiviisti rattaissa makuupussin ja pehmeiden kantokoppien suojissa? Ja vielä jos fleecehaalarivanupuvun alle laittaa villahaalarin. ?

Kiitos jos joku voisi auttaa, joidenkin mielestä varmaan tyhmä kysymys, mutta aloittelija olen enkä voi tietää.

Ja etelä-suomessa asun, se siis tiedoksi leveyspiirejä miettiville sääoloja pohtiessa ;=)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et voi laskea sen varaan että auto kestää joka reissun ja pakkasessa on ikävä olla pienen kanssa jolla ei ole riittävästi vaatetta päällä. Toisekseen huomaat että on mukavampi pukea vain se yksi haalari päälle kuin monta kerrosta.

Vierailija
2/4 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi käyttää aivan hyvin vaikka fleecepeittoa. Samalla tavalla lämmittää, vai mitä olette muut mitltä?? Näin me teimme, aina oli kaukalon päällä myös fleece peittona, tarpeen tullen sen pystyi nostamaan kahvan päälle jos autosta siirryttäessä milloin minnekin sattui vaikka tuiskuttamaan/tuulemaan kovemmin, niin ei tullut pyryt suoraan lapsen naamalle.

Vierailija
4/4 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pärjännyt etelä-Suomessa kolmen muksun kanssa aina ekan talven pelkällä mammapakkauksen fleecehaalarilla ja pussilla. Lapset syntyneet kaikki syksyllä. Tarvittessa villaa alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi