Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei hoida vauvaa

Vierailija
16.08.2009 |

Meillä on n.kk ikäinen vauva. Mies ei ole "vielä" kertaakaan vaihtanut vaippaa eikä kylvettänyt tai pukenut vauvaa, koska sanoo pelkäävänsä vauvan niskoja kun ei vielä itse kannattele päätä. Muuten kyllä pitää vauvaa sylissä jne.

Kuinka voin rohkaista häntä näihin juttuihin? Tuntuu että mulle jää kaikki "likaiset" työt ja iskä vain "leikkii" ja lepertelee vauvan kanssa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vaikka lenkille, jumppaan tai kauppaan. Sinä aikana miehesi on varmaan pakko hoidella vauvaa omin nokkineen ja tajuaa itsekin, ettei sen pää putoa lattialle.

Vierailija
2/7 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei mies suostu niin se on voi voi. yritä puhua sille. ei siinä kuitenkaan mene kuin pari kuukautta että kannattelee päätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että hänen on hoidettava lastaan ja ettei se mene rikki hänen käsissään. Itse en päivääkään katsoisi tuollaista menoa.

Kuulostaa kyllä harvinaisen avuttomalta mieheltä. Onko hänellä jotain mt-ongelmia?

Vierailija
4/7 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden tuollaisen kanssa tein lapseni ja mitään en niin paljon kadu.

Vierailija
5/7 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyssairaalassa hoitajat opetti kädestä pitäen miestä vauvan hoidossa...

Naureskeli, että kotiin ei ennen pääse, ennen kuin on kaikki "kohdat" opetussuunnitelmasta käyty läpi.

Tosiaankin vaipan vaihdosta kylvetykseen ja navan hoitoon.

Taisikin kotiuduttuamme osata alkuun paremmin kuin minä.

Vierailija
6/7 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras neuvo on tosiaan se, että lähdet itse johonkin. Vaikka aluksi puoleksi tunniksi kirjastoon tai lähikauppaan. Ja kotona ei kannata olla päsmäröimässä miehen tekemisiä. Kummallakin vanhemmalla on oma tyylinsä ja kyllä lapsi sen tajuaa.

Vierailija
7/7 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaverin mies ei oo vaihtanu ku yhesti paskavaipan ja herra on jo 8kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi