Voi kun miehen exän saisi ammuttua maata kiertävälle
radalle ikuisiksi ajoiksi.
Lapsi voisi muuttaa meille ja kaikkien elämä helpottuisi.
Kommentit (9)
..radalle ammuttava. Miksi menit sellaisen kanssa yhteen jolla on tenavia ex:än kanssa. Kait se tiesit vai tuliko yllärinä?
se nykyään on mahdollista.... makstaa vaan jonkun verran.
Täältä liikenisi myös yksi ex maatakiertävälle radalle ammuttavaksi.
Ymmärrän, että ex vihaa entistä puolisoaan, siis minun nykyistä miestäni, mutta voi kun hän pystyisi jättämään lapset kiukuttelunsa ulkopuolelle. Sitä on jo toivottu vuosia, eli taitaa olla turha toivo.
Muidu haastaa riitaa mennen tullen ja ilman syytä! Haukkuu minua huoraksi ja lasten isää morkkaa myös lapsille! Kumpikin lapsi on sanonut meille, että haluaisivat asua meillä kun äiti vaan huutaa ja kiukuttelee heille...Mutta eivät kuitenkaan halua muuttaa toiselle (=naapuri kunta) paikkakunnalle...Ottaisimme kyllä ilomielin! On se kurja, kun ei tajua, että ex tekee lapsille hallaa! Me lähinnä saamme hänestä yleensä halvat naurut... Ja me emme hauku lapsille äitiänsä.
"ongelma" ex-mieheni nykyinen avokki...
Lapset kyllä pitävät hänestä mutta ainakun tulevat sieltä kotiin kertovat miten "fiksuja" kommentteja naikkonen on äidistä puhunut ja ihmettelevät ja kyselevät että miksi se sanoin näin ja näin... Ärsyttävää! Itse emme kotona todellakaan heistä pahaa puhu niin on kyllä kurjaa että hän tuollaisia kommenteja lapsille laukoo.. =/
ex-puoliso. Minun on itse asiassa vaikea hahmottaa, miten ihminen ei voi nähdä sitä, että ainoa ihminen, johon hänen käytöksellään on vaikutusta on hänen oma lapsensa.
On hiukkasen aikuisuus joillakin haussa.
En koskaan, koskaan ole puuttunut lapsen iskäviikonloppuihin. Hoidan myös joskus exän ja uuden puolison lapsia, jotta he pääsevät vaikkapa syömään ulos rauhassa. Synttärit vietetään aina meillä, jolloin lapsen isä perheineen on mukana. Meillä ei ole koskaan ollut riitoja exän nykyisen kanssa. Hän on reilu ja kiva lapselleni, ja se riittää mulle.
Eli ei niitä "lapsellisia" miehiä kannata pelätä, ei kaikki exät ole hirviöitä.
päätä eikä määrää sitä, mitä tapaamisilla tehdään. Häiritsee tapaamisia jatkuvilla puhelinsoitoilla lapselle vaikka jopa lastenvalvoja huomauttanut asiasta.
Pahinta on se, että lapsen kertoessa tapaamisesta ja kun miehen exää ei miellytä, saa lapsi huudot osakseen.
Tässä vain pikku juttuja. En voi ymmärtää, kuinka hankalaksi joku viitsiikin heittäytyä. Ja hittoako lapselle raivoaa.