Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen laihtunut reilusti. Minulla on joku identiteettikriisi, kroppa tuntuu vieraalta

Vierailija
16.08.2009 |

Koska olen laihtunut nopeasti, selkeän eron huomaa ihan kaikessa. Jopa tasapainon pitäminen on erilaista, kun ei ole sellaista massaa kannettavana. Kun kulkee jossain yleisillä paikoilla tulee aivan alaston olo kun ei ole niitä kiloja suojamuurina. toisaalta olen aina tottunut siihen että on tuijotettu läskieni vuoksi, mutta nyt ei enää tuijotetakaan, olen harmaata massaa, kun olen taviskokoinen. Onko muilla ollut samankaltaisia tuntemuksia koskaan laihtumisen yhteydessä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma keho tuntuu vieraalta.

Ymmärrän toisaalta kyllä ton suojamuurin riisumisenkin, mutta miksi itsensä tarttee piilottaa kiloilla. Vaatteethan on sitä varten? :)

Vierailija
2/3 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kadottanut viimeisen 4kk aikana 12kg (96kg-84kg) ja en ole kokenut mitään muuta kuin suunnatonta iloa ja hieman ylpeyttäkin ;) Tosin mulla on vielä paljon pudotettavaa, tavoittena olis 66kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma keho tuntuu vieraalta. Ymmärrän toisaalta kyllä ton suojamuurin riisumisenkin, mutta miksi itsensä tarttee piilottaa kiloilla. Vaatteethan on sitä varten? :)

kilot on tulleet jonkinasteisen masennuksen myötä...