Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitejä Äänekoskelta, onko teitä??

16.08.2009 |

Moi,

kokeillaanpas tätä kautta josko löytyis...eli täälläpä naimisissa oleva 24-vuotias äiti-ihmeinen etsiskelisi itselleen mukavaa seuraa elämän iloihin ja suruihin kaikessa muodossa (myöskin hauskanpitoon) Äänekoskelaisista muista yksinäisistä mammoista.

Minulla on 12/07 syntynyt poika ja parhaillaan odotellen perheemme toista lasta jolla laskettuaika joulukuussa 09.

Jos tutustuminen kiinnostaa niin laittelehan viestiä pinoon niin luovutan mese/mailiossani sinulle ja tutustutaan paremmin :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tyttö 1v2kk ja seuraa kaipailisin myös. Olen 22-vuotias ja asun avoliitossa. Mies tekee yötyötä ja nukkuu sitten päivällä joten aika yksinäistä on... Äänekoslella ollaan asuttu alle 3vuotta ja siitäkin syystä ei noita tuttavia oikein vielä ole. Ois tosi kiva saada seuraa lenkille ym. vastaileppas :D

Vierailija
2/2 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan aikaa on mennyt kun MaMMa85 laittanut viestin tänne, mutta yritän kuitenkin.

19vuotta asustellut äänekoskella ja odotan esikoistani nytten. Laskettuaika 14.3 Kaipailisin seuraa kahvikupin tai kävelylenkkien merkissä kun ensi viikolla alkaisi muutta Äken keskustaan maalta. Jossa sitten alan "rakentamaan" asuntoa minulle ja muksulle. Tulossa olisi yh-äiti toivottavasti ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme