Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työillan päätteeksi bilettämään jäävä mieheni saa luvan herätä lasten kanssa klo 6 aamulla.

Vierailija
15.08.2009 |

Ja se on varma, koska minä olen herännyt vauvan kanssa max. 2 tunnin välein öisin koko vauvan tähän astisen eliniän. Ukolla ei olisi mikään pakko mennä työillan päätteeksi bilettämään, mutta jos menee, niin ajan aamulla klo 6 miehen vauvan sängyn viereen nukkumaan ja menen itse sohvalle. 3-vuotiaskin herää viimeistään klo 8.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

c

Vierailija
2/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilleni treffipalstalta katsastan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen viikonloppu aikaa itselleni ja uudelle tai uusille miehilleni tai ainakin biletykselle ja nukkumiselle.

Vierailija
4/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa.

Vierailija
5/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä verukkeella että hoitaa meidän lapsia, mutta biletys kiinnostaakin enemmän. Olis mulla ollut kotonakin tekemistä kun kumminkin istun illan lasten kanssa yksinäni. No, aamulla ukko tuntee nahoissaan mitä on herätä väsyneenä jos kotiin eksyy...

Vierailija
6/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no klo 6 se herää silti

Vierailija
7/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks mulla ei ole miestä, se on vain niiin paljon helpompaa:D

Vierailija
8/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän keittää puurot ja hoitaa muutkin aamuhommat!!

Ja herätys oli tänään klo: 05.30 ja minä nukuin yhdeksään, siis ihan vain kiusallani!!

Vierailija
9/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet väkännyt taas tenavan tuohon kurjuuteen. Ja yhteiskunta maksaa!!

Vierailija
10/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalta kämpältään lähteä mihin haluaa ja voi tuoda vaikka naikkosen kotiinsa..sinähän asut jossakin ihan muualla..

Vierailija
11/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset joudu äitipuoliehdokkaita kylmiltään valitsemaan. Ja lapset saadaan, ei niitä tehdä. Kaikki lapset jotka Jumala antaa, otetaan vastaan.

Vierailija
12/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on illan poissa (=omalla ajalla), niin toinen saa omaa aikaa sitten aamulla. Reilua molemmille.

Toimii myös yllättävän hyvin. Mä nyt harvoin kyllä käyn missään, mutta mies on sentään tuolla kannustimella jo oppinut, että kotiin voi joskus raahautua vähän aiemminkin eikä vasta sitten kun kaikki baarit on jo menneet kiinni... Mutta tosiaan, näin on tehty meillä jo ainakin kuusi vuotta ja tämä sopii kummallekin.

Vierailija
13/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja parisuhde kukoistaa :(!!

Vierailija
14/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymän jälkeen. Olemme vain yksikkö, joka hoitaa jälkeläiset ja yrittää pysyä väleissä kuten työkaverit.

Vierailija
15/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sillä on kivaa ja mulla ei, niin oon paska sille!

lähinnä sääli sitä ettei mies itse tajua auttaa ja olla paikalla tarpeeks. ei aikuisia kuulu muuttaa ja opettaa - niiden pitäis jo ihan ite tajuta!

koita silti jaksaa. mene itse seuraavana viikonloppuna ulos. ja anna nyt miehen nukkua :)

Vierailija
16/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta tekemistä kuin kirjoitella itseään toistavia aloituksia kurjasta elämästäsi? Jätä se mies ja lapset ja mene vaikka Intiaan etsimään itseäsi. Huomaiskohan ne että lähdit.

Vierailija
17/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olet pian yh, joka kiehuu omissa myrkyissään.

Vierailija
18/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

höyhensaarille haluaisin matkata seuraaviksi 2 viikoksi, voitko järjestää? Ei ole masennuksen aiheuttamaa unettomuuttakaan jotta lekurista nukahtamisnappeja saisin ja kukas sitten heräisi yöllä vauvan itkuun? Teoriassa olen nytkin yh, koska ei asuta miehen kanssa samassa osoitteessa. Raahasin perseeni eilen tänne miehen kämpille, koska kuvittelin siitä olevan jotakin apua lastenhoidossa. No, huomisaamuna klo 6 jälkeen ei mieskään nuku jos en minäkään, mikäli kotiin uskaltautuu..

Vierailija
19/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on illan poissa (=omalla ajalla), niin toinen saa omaa aikaa sitten aamulla. Reilua molemmille.

Vierailija
20/20 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun perseessä kiinni sen 04-06 ja jos se menis vieraisiin, saisin ehkä nukkua silloin jos vauvakin nukkuu.