henkistä väkivaltaa
Ihan hirvee masennus päällä ja vituttaa ja itkettää. Mulla on päällisin puolin ihana mies ja joka oudommassa seurassa käyttäytyy minua kohtaan tod. herrasmiesmäisesti, mutta tutussa seurassa mollaa ja kotona jo haukkuu ihan lyttyyn.
Mm.
-olen huono äiti, en osaa puolustaa lasteni etuja, istun vain leveällä perseellä ja muut äidit osaavat avata suunsa.
-huomauttelee siitä, että haisen pahalle (olen alkanut nyt käymään 3 kertaa päivässä suihkussa ja on hajusteet ja suuvedet yms tehokäytössä). Ja usein mainitsee kuinka lenkillä tuli tyttöjä vastaan jotka tuoksuivat niin ihanalta.
-ottaa musta aivan hirveitä valokuvia, just jostain ruohonleikkuusta tulleena naama hikisenä ja sanoo, että kai sä nyt ymmärrät mua mitä joudun kestämään. Ja sitten käyttää aikaansa ja katsoo netistä mallien kuvia.
-kertoo kuinka mun kanssa ei voi keskustella, tai että ei jaksa kuunnella mun tyhmiä juttuja. Sitten kertoo taas kuinka on naispuoleiset kauppiaat ovat kertoneen mielenkiintoisia asioita jostain vitun hevosharrastuksistaan. (pari niistä naisista on alkanu kirjottelee niin henk.koht vihjailevia kirjeitäkin miehelleni, jotka jätetään tietenkin mun nähtäville).
-ei halua ikinä seksiä, silloin kun teen aloitteen. ei kuulemma jaksa. ja mä olen epähygieeninen. Silloin kun miestä panettaa on oltava heti valmiina ja kiihkeänä.
-uhkailee mua, että multa otetaan lapset pois jos eroan, koska hullulle ei voi lasten huoltajuutta antaa.
-jos vain mainitsenkin jonkun miehen nimen, olen heti vehdannut sen kanssa ja mulla on varmaan kaikki sukupuolitaudit.
Jos saisin tunteeni lopetettua, lähtisin enkä koskaan edes kattoisi tyyppiin.
Kommentit (16)
erikoisen sairas tyyppi sulla ukkona. Toivottavasti pääset siitä hengissä ja terveenä eroon. Ja lapset kans.
M4X
On kyllä sadistinen idiootti tuo miehesi - sori vaan. Ehdottomasti lähdet kävelemään, etkä koskaan edes katso taakse. Mies EI ole sen arvoinen!
Turha miettiä avioero-oikeutta. Miehesi ei siitä päätä, mitä lapsille tapahtuu, eikä hän voi sinua hulluksi diagnosoida. Sitäpaitsi kun marssitat vastaavia kommentteja miehen käytöksestä oikeuteen, niin luulisin päätöksen olevan kannaltasi positiivinen.
Jos miehesi todella käyttäytyy säännöllisesti tuolla lailla, niin todellako haluat elää sellaisen narsistisen looseri-paskan kanssa? Aiotko todellakin kuunnella tuollaisia kommentteja häneltä eläkeikään saakka? Aiotko todellakin antaa itsetuntosi luhistua kokonaan?
M40
Kertomasi perusteella voin antaa hyvin selkeän ja yksinkertaisen neuvon: JÄTÄ SE SIKA ASAP!
odottaa ihana elämä jossain muualla!
Voimia! Pääset pian yli ja olet iloinen että teit sen ratkaisun!
Äkkisältään veikkaan, ettet. Eli ne tunteet joista puhut, jotka pitäisi lopettaa jotta lähtisit, mitä tunteita ne ovat?
Valtavan suuri osa ihmisistä asuu yhdessä vain siksi, ettei uskalla asua ja elää yksin.
Suosittelen lämpimästi lukemaan listasi vielä kerran ja tekemään päätöksen. Lastesi takia haluat ja pitääkin olla vahva ja viedä heidät turvaan.
t. Yksin onnellisena, enkä edes yksinäinen!
Alko niin suututtaa, että masennus ja itkuinen olo hävis ja raivosin miehelleni oikeen kunnolla. Aluksi sieltä tuli taas tekstiä: "älä nyt vaan kokonaan pimahda, kun olet jo ihan sekasin, koittaisit nyt vaan päästä hoitoon." Ja hän yrittää kuulemma kannustaa mua toimimaan paremmin. Kyllähän sitten puristamalla tuli miehestä ulos, että epäilee mulla olevan suhde yhen tutun kanssa. (no kieltämättä miehen käytöksen takia olen alkanut ajatella, että piru kun olis siinä mahtava mies, osaa arvostaa naistaan yms)
hyviä puoliä miehessäni:
-rehellinen (raatorehellinen)
-ei teennäinen
-suora
-hyvä isä
-uskollinen
-kun sairastuin vakavasti, hän valvoi vieressäni yötä päivää
-kaikki rahat ovat minun käytettävissä, harva mies antaa palkkaansa kokonaan vaimolleen
-hänen kosketuksensa on täysin erilainen kuin muiden
Totta, pelkään että jään yksin, koska en löydä miestä, jota haluaisin. Mukavia ja ihan ok tyyppejä maailma on pullollaan, mutta mies jota haluaa aina, on todella harvassa ja nekin on jo varattu.
Mutta tekee kuitenkin kiusaa sinulle jättäen nähtävillesi henkilökohtaisia viestejä muilta naisilta?
Jos miehelläsi ei kerta ole mitään näiden naisten kanssa vaan kyse on puhtaasti kiusasta, hän taitaa olla aika sairas ja nauttii epäilyistäsi=epävarmaksi muuttumisestasi.
Kuule hanki itsellesi elämä äläkä valita.
Ei kai ukko turhaan valita. Pihtaatko vai haisetko
pahalle. Suihukussa voi käydä vaikka on lapsia.
Puhutko vain kakaroista miehellesi koko ajan.
Ei ne työssäkäyviä miehiä kiinnosta pelkästään.
Tiedän kyllä miten koet asiat.
Kun olin kotona kätytiin miehen päivä läpi tarkasti ja minun päivä paskavaippojen yms vaihtoineen. Pysyin kiinni tosielämässä vaikka tapeltiinkin paljon.
Lapsi ei nukkunut ekat 4 kk. Mies valvoi kanssani
koko ajan, kun tiesi etten olisi yksin jaksanut.
Jos et jaksa niin hae apua ensin ennen kuin lähdet lätkimään Soita neuvolaan tai perheneuvolaan. jos ei tehoa niin uhkaa erolla ja mene turvakotiin tarvittaessa.
Onneksi mulla ei ole tollaisii ongelmii, vaikka
olen pyöreä.
kyllä teillä tuntuu olevan sen tasoisia ongelmia, että hakeutukaa hoitoon molemmat.
yhdessä jos mahdollista.
tai kumpikin erikseen.
muuten olette kohta lataamossa tai vankilassa
kyllä teillä tuntuu olevan sen tasoisia ongelmia, että hakeutukaa hoitoon molemmat. yhdessä jos mahdollista. tai kumpikin erikseen. muuten olette kohta lataamossa tai vankilassa
Sanoit kyllä ihan niin kuin itsekin ajattelen. Nyt kun masennuspäivä on takana, on taas mukava olla ja nauttia muiden ihmisten seurasta ja huvittuneena katsoa kun toi yksi yrittää taas keksiä kaikkea mistä voisi mua syyttää ja haukkua. Vitsit kun keksis tavan, jolla tuo lopettaisi tuon. Jos olen välinpitämätön, hän keksii vielä pahempaa, jos raivostun hän pitää hulluna ja suuttuu kun siinä raivotessa tulee annettua vähän palautetta.
Seksiäkään ei ole ollut kohta viikkoon, mutta kyllä tässä pärjää näköjään ilmankin vähän aikaa. Ero olis hankala meille, sillä yhdessä ollaan oltu 20 vuotta ja on lainat ja pienet lapset ja sukukin on tullu omaksi. (mun omat lähisukulaiset ovat kuolleet ja muutama asuu 700km päässä, eikä niiden kanssa ole juuri tekemisissä).
Mä pärjäisin hyvin lasten kanssa keskenään ja uskoisin, että rahat riittäis. Mutta mä olen riippuvainen fyysisesti miehestä. En voi kuvitellakaan, että joutuisin olemaan ilman seksiä. Viikko voi onnistua silloin tällöin, mutta pitemmän päälle ei onnistu. Mitä lie suhteita en voi edes ajatellakaan ja moraalini kieltää varattujen vokottelemisen. Joten tässä sitä ollaan.
Voin tunnustaa, että koko elämäni olen pitänyt silmät auki, jos vaikka vastaan tulisi mies, joka sytyttää. Niitä on tullut mieheni lisäksi 2 muuta. Ja toinen oli niin pikainen kontakti, ettei edes nimeä tullu kysyttyä. Toinen nyt on tuo tuttu tuosta läheltä.
ajattele: miehesihän saattaa lopettaa seksin jonakin päivänä kanssasi. Ja silloinkin joudut olemaan ilman seksiä.
Ja se on vielä pahempi tilanne, sillä silloin et todellakaan "saa" muualta seksiä, kun se miehesi kerran on niin mustasukkainen vahtari.
Rakennat nyt ensiksi oman itsetuntosi kasaan ja jos meno jatkuu entisellä lailla, otat aikalisää ja vetäydyt lapsinesi omillesi.
Hanki itsellesi vaikka kolmasti päivässä orgasmi suihkulla tai sormillasi ja ala katsoa ympärillesi - kyllä sieltä mies sinullekin löytyy, joka ei lyö sinua lyttyyn.
on sellanen, että olen riippuvainen miehelle tuottamasta mielihyvästä ja siis siemensyöksystä. Joten itse hankittu orgasmi ei oikein tyydytä. Tiedän että miestäni on aina ärsyttänyt yliseksuaalisuuteni ja hän on välillä valittanut, että kuinka hänessä ei ole tarpeeksi miestä minulle. Mutta en vaadi häneltä liikoja. Tietysti joka päivä tulee kokeiltua kepillä jäätä, mutta harvoin pakotan mihinkään. Tiedän, juotan mieheni joskus niin, ettei pysty vastaanlaittamaan ja sitten otan mitä haluan ja miten haluan. Hänen mielestään se on hyväksikäyttöä, musta pihtaaminen on luonnonvarojen tuhlaamista.
Ehkä mieheni luulee, että tyydytän himoni muualla. Mutta mua kiinnosta mikään moraaliton puuha vaan ihan pitäis aviomiehen hoitaa hommansa. Tyydyn siihen että saan 3 kertaa viikossa. Huippua on saada 3 kertaa päivässä, silloin olen levollinen ja hyvän tuulinen. Jos menee tähän kerran viikossa, niin väistämättä alkaa nyppimään.
Jätä se mies, pyydä vaikka apua sukulaisilta ja tutuilta, että ne tukee sua eroon pääsemisessä!
Ja lapset tulee suomen oikeusjärjestelmässä lähes 100% äidille, joten ole siitä huoletta!
Varmasti parempi sinulla ja lapsilla ilman tuota miestä. ensin voi tuntua rankalta ero, mutta se oikeasti helpotta! Ei kukaan ansaitse tuollaista kohtelua.
Jos ne muut naiset on niin mahtavia, niin ottakoon miehesi sellaisen ja sinä varmasti löydät uuden miéhen joka arvotaa ja tekee sinut onnelliseksi!
vähän narsistilta tuo sinun mies. Vika ei ole sinussa vaan hänen päässä.
tunnistan narsistin täysin miehestä. Hän on hyvinä päivinä aivan ihanne, mutta niinäkin päivinä murentaa sinua sisältä, et vielä huomaa sitä. Huomaat sen sitten kun ero tulee, kun hän löytää uuden uhrinsa kyllästyttyään sinuun koska alat olla liian heikko. Silloin huomaat että itsetuntosi on täysin rappeutunut. Nautintosi tulee toisen nautinnon kautta, elät toista varten, sinua ei oikeastaan edes ole. Katso peiliin, onko siellä sinä vai joku toisia varten??
Lähde nyt, vaurioita on jo syntynyt, mutta ne korjaantuvat. Jos jäät makaamaan, kuolet henkisesti joka päivä yhä enemmän. Sinä pärjäät yksin! Lue googlesta läheisriippuvudesta joka seuraa narsistista suhdetta. Usko minua, olen selvinnyt siitä suht ehjin nahoin ja se kannattaa ja lähdin aivan liian myöhään.
Opetat lapsillesikin tässä sivussa kuinka naisia kohdellaan huonosti ja tunteettomuutta. Minusta sinussa on jotain outoa itsetuhoisuutta ja se kielii jo siitä että masennus on alkanut.
jos haluat kirjoitella nin jätä osoitteesi... N28
kun makaat lattialla??