Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarjottavat ristiäisiin 30-hengelle...APUVA!

13.08.2009 |

Tarvitsisin yksinkertaisia ideoita mitä tarjottavaksi ristiäisiin, jonne tulossa 30-henkeä?

Ideana on siis kahvitus, ei lämmintä ateriaa. Ajattelin tehdä itse tarjottavat, niin pitkälle, kuin mahdollista ja miten jaksaa. Pari voileipäkakkua (jos löytyy joku helppo ohje), yksikerroksinen pieni täytekakku ja sitten ideani ovatkin jääneet siihen...pussillinen uusia ideoita siis hakusessa.

Olisin enemmän, kuin iloinen myös ohjeista, jos jollain sellaisia on.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kanssa n.30 hengen ristiäiset.Tarjottavana oli:

-3 voileipäkakkua (jäi vähä yli)

-2 isoa täytekakkua (jäi paljon)

-pari pullapitkoa (ei olisi tarvinnut)

-pellillinen porkkanaleivoksia (hyvä ja nopea)

-ihan liikaa kinkku ja kalavoileipiä

-parit kaupan piparit

nykyää ihmiset ei oikein pullaa/kuivakakkuja syö.Jos on voileipäkakkua, ei muuta suolaista varmaan tarvi. Täyskärin lisäksi joku nopea ja riittoisa piirakka tms. en tiedä oliko apua,mutta laitoin kuitenki :D

Vierailija
2/3 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

....kyllä oli apua. Tämä auttaa jo eteenpäin hirmuisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vuoka/kuivakakut eivät ole vieraille maistuneet, ne eivät vaa nykyään ole suosiossa. Pullakin on jäänyt syömättä useimmilta. Täytekakku, sacherkakku ja juustokakku ovat olleet suosituimpia. Osa sukulaisista pitää kovasti ihan itsetehdystä kinkkupiirakasta, voileipäkakkuja en ole tehnyt ruokatarjoilun takia.

Jos et tee itse pikkuleipiä, niin kaupoissa on nättejä sydänpipareita vaaleansinisellä tai -punaisella kuorrutteella. Siihen olisi itse helppo lisätä lapsen etunimen ensimmäinen kirjain koristeeksi.