Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

peräpukamat... häviääkö tsestään

Vierailija
13.08.2009 |

häviääkö ne itsestään. mulle joskus aikasemmin lääkäri sanonu et ne häviää itsestään ja tulevat sitten takaisin johonkin toiseen kohtaan.

toinen lääkäri taas sano et jos alkavat vaivaamaan ne hirtetään pois.

eli kummin on. nyt akanu isommalla asialla käydessä yks pukama vuotaa ja on kipeä. en vaan haluin mennä lääkäriin..... häviääkö itsestään??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei voi varmaksi sanoa, toisilla häviää, toisilla ei, toisilla häviää joskus, toisilla aina... itsellä kolmen ekan raskauden jälkeen hävisi, neljännen jälkeen ei ole hävinnyt - ainakaan vielä. Jos kovasti kipeä, kokeile apteekin voiteita ensin ja sitten jos pitkään kipeä, mene lääkäriin, jos vaivaa liikaa

Vierailija
2/2 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tokan raskauden lopussa oli pienet pukamat, jotka ponnistusvaiheessa kasvoivat kovasti.

Toisen ja kolmannen raskauden välissä eivät vaivanneet.

Kolmannessa synnytyksessä taas ponnistaessa ilmaantu kauheat pukamat. Voiteilla ja suihkutuksella kotona hoitelin.

Nämä jäi niin, että tunnen ne, mutta normaalisti eivät vaivaa. Jos vatsa menee kovalle tai ripulille, niin ovat hetken kipeät. Eivät niin kipeät, että tarvisi voidetta ostaa aptekista, mutta pari päivää vaivaavat.

Minun tilanteessani voisi varmaan mennä hirtätyttämään ne, mutta enpä ole mennyt.

Eli kyllä sä tiedät vaivaako ja haittaako ne sun elämää vai ei. Menet lääkäriin, jos vaiva tuntuu haittaavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla