Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 31, haluaisin vielä neljä lasta

Vierailija
11.08.2009 |

Siinäpä se tulikin. Esikoiseni on vasta vähän alle vuoden ikäinen ja haluaisin vielä mahdollisimman monta lasta. Ehdinkö ja jaksanko? Onko mahdollista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin uskon että muutat mielesi kunhan se seuraava lapsi on saatu aikaiseksi. kaikki kai me tossa vaiheessa kun eka on vielä pieni, halutaan niitä loputtomasti lisää.

toinen lapsi tuo jo vähän realiteettejakin mukaan ja kolmas kyllä lopetti mulla halut lisääntyä enempää.

ihania ovat, mutta on niissä hommaakin. huomaat oman rajallisuutesi vasta kakkosen synnyttyä.

Vierailija
2/12 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeksi vaan. Itsestähän se on kiinni, jaksaako. Ei sitä kukaan ulkopuolinen voi sulle sanoa.

Aika tiukkaan tahtiin saat ne kyllä tehdä, ehkäisyä ei enää ollenkaan jos vielä 4 haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoja kysymyksiä...

Vierailija
4/12 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu varmaan monesta asiasta se jaksaminen!

Toinen perään ja mietit sitten miten ois kolmas ja nelonen

Vierailija
5/12 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista niin tee vaikka kahdet kaksoset? :D

Vierailija
6/12 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan vastaus kaikkiin kysymyksiisi on kyllä.

Suurperheen äitinä on rankkaa, mutta ilonaiheita myös riittää joka ainoalle päivälle paljon. Perheeni on tärkein asia maailmassa, vaikka minulla onkin myös akateeminen koulutus, ura, ystäviä yms. mitä perhekeskeisellä ihmistyypillä ei "saisi" olla.

Tärkein asia on oma asenteesi, ja se että muistat mikä elämässä on tärkeintä! Tsemppiä!

Vierailija
7/12 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti aivan mahdollista jaksaa 4 pienen kanssa, mutta toki se vaatii aikamoista asialle omistautumista. Ei siinä paljon hengähdystaukoja pidetä ;)

Meillä oli kahdella ensimmäisellä ikäeroa 1v 3kk ja täytyy sanoa, että ensimmäinne vuosi oli aika työntäyteinen. Mutta ihan muistissa silti ;)

Sen ekan vuoden jälkeen helpotti toki, mutta sairastuin itse pitkäaikaisesti ja se verotti paljon omia voimia.

Siitä syystä meidän kuopus syntyi vasta 6v:n päästä keskimmäisestä.

S

Vierailija
8/12 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se tulikin. Esikoiseni on vasta vähän alle vuoden ikäinen ja haluaisin vielä mahdollisimman monta lasta. Ehdinkö ja jaksanko? Onko mahdollista?

kun olin 36v, toka kun olin 38v ja kolmas kun olin 39v. Neljäskin oltais kyllä ehditty, mutta kolmeen saa jäädä. Laskujeni mukaan sinä ehtisit tehdä vielä ainakin 10 lasta jos yhden vuodessa pukkaat...

Vierailija
9/12 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt niitä on 12...ikää mulla on nyt 42v. joten hyvin ehdit tuon 4 tehdä jos kerran haluat:)

Vierailija
10/12 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun juna meni jo

Vierailija
11/12 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt niitä on 12...ikää mulla on nyt 42v. joten hyvin ehdit tuon 4 tehdä jos kerran haluat:)

jotain rajaa sentään. sääliksi käy.

Vierailija
12/12 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain rajaa sentään. sääliksi käy.

t. se 12 lapsen äiti