Onko hajua mistä voisi tilata sellaisen "etikettilelun"?
Esikoiselle tilasin netistä Noukie´s merkkisen ja ollut kovassa käytössä unien aikaan ja jos joku asia harmittaa.
Löysin, et ebay.comista vois tilata/huutaa sellaisen mut muistaakseni tilasin noin 3-4 vuotta sitten suomalaiselta sivulta kotia etikettilelun.
Kertokaa jos vaan tiedätte jotain.
Kommentit (3)
Mulla oli esikoiselle sellainen missä oli niitä merkkejä ja sit päällä eläimen pää jolla iso nenä ja korvat. Muistaakseni oli Noukie`s merkkinen. Nyt en löydä samantyyppistä mistään.
lastenkaupoissa katsellut ja stockmannilla ja nyt oli tullu ikeallekin ihan oman vastaavansa, tosin näillä kavereilla ei niitä lappuja ole, mutta pää ja rättimäinen olemus... http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10132774
tiedän kyllä tasan tarkkaa mitä tarkoitat, sillä esikoisellani on kummitädiltään saama samanlainen ERITTÄIN tärkeä ja käytetty unirätti / lehmä, jota kutsutaan meillä "muu":ksi :D
mutta katso stokkalta ja sokkarista ja ihan lastentarvikkeesta tai lasten vaatekaupasta, sellasesta pienemmästä....
toivottavasti löydät etsimäsi, minäkin haluan myös tulokkaalle samantyyppisen unirätin.
Tarkoitatko sellaista riepua jonka reunoissa on erilaisia merkkejä ja nauhoja hypisteltäväksi?
Ainakin www.jutta.fi myy sen tyyppistä Snooze baby -merkkiriepua. Jotain 10e on hinta. Mä tein sellaisen itse pojalle ja tykkäs kyllä.=)