Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hajua mistä voisi tilata sellaisen "etikettilelun"?

10.08.2009 |

Esikoiselle tilasin netistä Noukie´s merkkisen ja ollut kovassa käytössä unien aikaan ja jos joku asia harmittaa.

Löysin, et ebay.comista vois tilata/huutaa sellaisen mut muistaakseni tilasin noin 3-4 vuotta sitten suomalaiselta sivulta kotia etikettilelun.

Kertokaa jos vaan tiedätte jotain.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko sellaista riepua jonka reunoissa on erilaisia merkkejä ja nauhoja hypisteltäväksi?

Ainakin www.jutta.fi myy sen tyyppistä Snooze baby -merkkiriepua. Jotain 10e on hinta. Mä tein sellaisen itse pojalle ja tykkäs kyllä.=)

Vierailija
2/3 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli esikoiselle sellainen missä oli niitä merkkejä ja sit päällä eläimen pää jolla iso nenä ja korvat. Muistaakseni oli Noukie`s merkkinen. Nyt en löydä samantyyppistä mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenkaupoissa katsellut ja stockmannilla ja nyt oli tullu ikeallekin ihan oman vastaavansa, tosin näillä kavereilla ei niitä lappuja ole, mutta pää ja rättimäinen olemus... http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10132774

tiedän kyllä tasan tarkkaa mitä tarkoitat, sillä esikoisellani on kummitädiltään saama samanlainen ERITTÄIN tärkeä ja käytetty unirätti / lehmä, jota kutsutaan meillä "muu":ksi :D

mutta katso stokkalta ja sokkarista ja ihan lastentarvikkeesta tai lasten vaatekaupasta, sellasesta pienemmästä....

toivottavasti löydät etsimäsi, minäkin haluan myös tulokkaalle samantyyppisen unirätin.