Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yököttää kun kaverin perheessä säilytetään pottaa olohuoneessa

Vierailija
09.08.2009 |

siksi että äidillä ei ole aikaa mennä lasten kanssa vessaan ja lapset eivät uskalla mennä vessaan yksin. Lapset sitten vääntävät kakkansa siinä olohuoneessa ja haisevat ja kaveri joskus on jopa pyytänyt minua käymään huuhtelemassa potan. Olen kieltäytynytl

Kommentit (23)

21/23 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt pottaa olkkarissa, mutta se kai johtuu siitä että en varmaankaan ole kiinnittänyt asiaan mitään huomiota. On jollain saattanut ollakin, mutta en ainakaan ole ihmetellyt asiaa. Kai se kuuluisi mielestäni taaperoperheen kodin "sisustukseen". ;-)

Vierailija
22/23 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minulle on aivan se ja sama missä ihmiset normaalisti lastaan pissattavat/kakattavat. Mutta jos vieraaksi tulee pieniä konttailevia ja ryömiviä vauvoja, joille se (ei todellakaan puhdas) potta herättää suurta mielenkiintoa, olisi minusta vähintäänkin kohteliasta siirtää se vierailun ajaksi pois siitä lasten ulottuvilta. Nostaa vaikka lipaston päälle tms. jonne pienet tutkailijat eivät pääse. Ei sitä siitä lipastolta paljon hitaammin lapselleen anna, jos tämä potalle pyytää päästä.

Ehkä olen nipo joo, mutta minusta tuon nyt vaan pitäisi olla emännälle itsestäänselvyys ja ihan peruskohteliaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on potta olkkarissa, sohvatuolin tilala. Ihan kiva vanhemmillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi