Mitä mieltä siitä, jos vauvalle vaihdetaan vaippaa ravintolassa pöydässä?
Olin yksi päivä lounaalla syömässä kun eräs äiti rupesi vaihtamaan lapselleen vaippaa siinä ruokapöydässä. Siis hyi yök! Voisi kyllä edes hiukan kunnioittaa toisten ruokahetkeä.
Itse menisin ehdottomasti muihin tiloihin vaihtamaan.
Mitä olette mieltä?
Kommentit (10)
Saman olen kokenut myös lentokoneessa ja huomasin, että perhe jätti käytetyn vaipan vielä pyörimään penkille vaihtamisen jälkeen.
on riski että niitä leviää pöydälle. Seuraava asiakas on ruokamyrkytysvaarassa.
on tosi kurja vaihtaa vaippoja. Siella lentokoneen vessassa olevalle alustalle ei mahdu kuin ihan pikkuvauva, joten isomman vauvan ja taaperon kanssa on toimittava rivakasti siina penkilla.
Nain ainakin Euroopan lennoilla kaytettavissa pikkukoneissa. Mannerten valisilla lennoilla isoissa koneissa on sitten vessassakin tilaa.
Koittakaa siis kestaa jos joku vaihtaa vaippoja lentokoneessa. Itse yritan meidan taaperon kanssa 'sopia' ettei silla 3 tunnin matkalla vaannettais kakkaa, mutta ei ole onnistunut.. enka tosiaankaan tahallani teita kiusaa vaipan paihdolla :-).. onneksi seuraavalla matkalla jouluna ollaan varmaan vaipoista paasty eroon.
että onpa moukka ja toisista ihmisistä piittaamaton äiti ken moista tekee - sietäisi saada porttikiellon ravintolaan. Oon ite nähny vastaavan tapauksen kerran Kampin keskuksen 5.kerroksen kahviossa.
Saman olen kokenut myös lentokoneessa ja huomasin, että perhe jätti käytetyn vaipan vielä pyörimään penkille vaihtamisen jälkeen.
lentokoneessakin nykyään ruokapöytiä?
Mä olisin kyllä valittanut henkilökunnalle! En itse pidä edes julkisesti imettämisestä, mutta mielestäni vauvan ei tarvitse syödä vessassa, mutta vaippapolitiikka hoidetaan vessassa.
Toivottavasti kyse oli edes pissavaipasta.
Terveystarkastaja heittäisi volttia jos tietäisi.
en enää asioi Strindbergin Galleria kahvilassa Kämpissä. Siellä vaipanvaihto pöydällä on ihan jokapäiväistä toimintaa ja kun henkilökunta asiasta huomauttaa, mammalauma sanallisesti lyttää henkilökunnan maanrakoon.
Mutta jos on pienen vauvan pelkkä pissavaippa eikä pöydäLLÄ vaihda niin eipä mua haittaisi.