Jos nyt lähtisit hölkkäämään suht tasaiselle tielle, kuinka pitkälle pääsisit?
tai kuinka kauan arvelisit jaksavasi? Oletuksena siis, että hyvät jalkineet, kohtuullisen tasainen ja hyväpohjainen tie. Vauhti vaikka noin 8-10 km/h.
Mä olen rapakunnossa ja omalta osaltani sanoisin, että hölkkää menis noin 45 min putkeen, matkaa kertyis ehkä se 5 kilsaa.
Kommentit (15)
tie ja hyvät jalkineet, jaksaa normaali ihminen juosta vaikka kuinka kauan.
Juu enkä itse allekirjoita tuota. En ole kovin vanha vielä (30+), ja liikun kuitenkin edes vähän - silti tuo reilu 30 min pistää hikoilemaan verta...
Mutta monia ihan hyväkuntoisia mammoja on tähän ketjuun tullut :)
-ap
Raskausviikko 35 menossa. Mutta viime vuonna tähän aikaan meni noin 6km 35 minuutissa.
Kaksi vuotta sitten juoksin vielä n. 20 kilsan lenkkejä viikoittain.
15 km menisi nyt, mutta koen olevani rapakunnossa.
Arvelen, että noin 7 kilsan lenkki olisi vielä nautittava, sen jälkeen menisi sisulla.
Jaksaisin juosta ehkä yhden ratakierroksen puuskuttaen ja läähättäen.
Jos aikaa otetaan niin varmaan 3h hölkyttelisin aika kevyesti...
Jos pitäis reipas olla niin 6min/km ylläpidolla ehkä 12km.
mulla menisi varmaan n. 10 kilsaa. Juoksen kyllä aika säännöllisesti, paljon enemmänkin on mennyt. Ja sille joka sanoi, että pari lyhtypylvään väliä, niin sulla menisi 3! Se väli on 30-35 metriä, riippuen vähän paikasta :).
En ole rapakunnossa, mutta kestävyys vielä huono ja jaloissa vähän vikaa.
100 metriä jos hyvin käy.
Reuma on tuhonnut polviani niin että juokseminen sattuu. Huonona päivänä käveleminenkin on tuskaa :(
mutta nyt olisin kanssasi samoilla viivoilla. Asialle on pikaisesti tehtävä jotain (+ 2,5 kg myös).
Varmaan viimeistään 5 minutin jälkeen olisin niin puhki että en jaksaisi enempää.
En tiedä kuinka pitkälle pääsisin, mutta ei kovin pitkälle on veikkaukseni. En muutenkaan ole juoksija tyyppiä, pidän mielummin muunlaisesta urheilusta. JOta sitäkään en ole enää harrastanut moneen vuoteen.
kun en ole pariin vuoteen hölkännyt säännöllisesti enkä tehnyt juuri muutakaan aerobista. Muutamalla yli puolen tunnin lenkillä oon käynyt nyt kesän aikana - ja se on yhtä tuskaa :(
-ap
Kävellen vaikka kuin pitkälle mut juoksemista ei polvet kestä vaikka olis mitkä jalassa.
iltapäivästä 30 minuutin ajan. Musta se on ihan ok matka kun sen päivittäin juoksen.