Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hullu naapuri..

Vierailija
09.08.2009 |

Tilanne on se, että aluksi suututin naapurimme - tekemällä päätöksiä hallituksessa, jossa vaikutan. Sitten hän otti yhdestä lauseesta nokkiinsa niin, ettei suostunut puhumaan minulle. Sitten päätin etten puhu enää hänelle, koska sellaista aikuisen ihmisen kiukuttelua ei jaksa katsella. Toivoin että hän jättäisi nyt rauhaan. Mutta ei - nyt hän nalkuttaa siitä etten tervehtinyt.. huoh. Mitä tekisitte tilanteessani?? Minulla alle kouluikäisiä lapsia ja olen päivittäin pihalla. Nainen on umpihullu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta itsekkään kovin fiksulta, aikuiselta ja tasapainoiselta..

Vierailija
2/4 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän jätti, kun ei edes puhunut. Lähdit ihan turhaan nyt mukaan moiseen lapselliseen käytökseen. Normaali ihminen käyttäytyy normaalisti - toisen huono käytös on sitten hänen ongelmansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse taidat olla ihan yhtä "hullu" kuin naapurisi

Vierailija
4/4 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinassasi on niin paljon aukkoja, että on vaikea tajuta mitään, mutta... Jos olet taloyhtiönne hallituksessa tehnyt päätöksen, joka ei ole naapuria miellyttänyt, mutta joka on silti ollut oikea ja asiallinen, niin mikä syy sinulla on lähteä johonkin riitaan mukaan ja olemaan kuin et henkilöä tuntisikaan?? Miksi et ole käyttäytynyt kuin aikuinen ja esimerkiksi sanonut naapurille, että kannattaa tulla sinne taloyhtiön kokouksiin, jos haluaa asioihin vaikuttaa! Minusta kuulostatte molemmat lapsellisilta tyypeiltä!