Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko avio/avomiehesi raiskannut sinut?

Vierailija
09.08.2009 |

Miten toimit tämän jälkeen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tekisin rikosilmoituksen. Ja muuttaisin heti pois, ei mieheen tuommoisen jälkeen enää voisi päivääkään luottaa.

Vierailija
2/15 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiskoi lapsia, jos en "antanut" tarpeeksi usein. Tätä tapahtui jonkin aikaa ja sitten jotenkin pimahdin. Etsin jo uutta asuntoa ja virittelin eroa, mutta päätin sitten kulkea tien loppuun saakka. Tein rikosilmoituksen (lapsen paiskomisesta), hankin meille perheterapian jossa tapahtumia käytiin läpi, passitin miehen lääkärille joka määräsi masennuslääkkeet ja kieltäydyin seksistä monta kuukautta. Lopputulema: ollaan nykyisin onnellisesti yhdessä. Rytäkässä puhkoutui paljon sellaisia paiseita, joita kumpikin oli kantanut mukanaan lapsuudesta asti. Mies ei voisi enää kuvitella koskevansa lapsiin saati vaatia minulta seksiä silloin kun en halua. Ja itsekin olen kasvanut jotenkin paljon vahvemmaksi, enkä voisi ikinä enää antaa kenenkään kohdella minua kuten silloin.

Olette selvinneet varmaan pahimmasta mahdollisesta vaikeudesta mitä suhteelle voi ajatella! Näin pitää toimia ongelmien tullessa eikä ekana ajatella että erotaan tekemättä asialle yhtään mitään! Toivottavasti lapset ovat myös saaneet käydä terapiassa jotta heille ei ole jäänyt traumoja tapahtuneista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kerroin äidilleni, niin käänsi päänsä häpeissään pois - ei voinut uskoa miten minä saatoin kertoa tuollaisia satuja "hyvästä" miehestäni. Olen nyt eronnut tuosta, mutta lapset jäivät isälleen. Äitini oli yksi niistä, jotka todistivat minua vastaan.

(Olen sairastunut jo 8-vuotiaana masennukseen, mutta terapiaa ja lääkitystä sain vasta 21-vuotiaana, kun itse älysin sitä hakea. Isäni ja ÄITINI "rakastivat" minua jokseenkin ihmeellisesti - kuten tänäkin päivänä)

Vierailija
4/15 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä tavallaan pidän siitä.

Hän on joskus leikkinyt minulla silloin kun olen juonut liikaa ja sammunut, lisäksi joskus kun olen kiukkuinen lepyttää minut rakastelemalla minua vastusteluista huolimatta.

Ehkä nuo ovat hieman eri asioita koska tavallaan pidän sitä erittäin kiihottavana ja yhtenä omista fantasioistani, että minut otetaan voimalla ja väkisin.

Vierailija
5/15 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä tavallaan pidän siitä. Hän on joskus leikkinyt minulla silloin kun olen juonut liikaa ja sammunut, lisäksi joskus kun olen kiukkuinen lepyttää minut rakastelemalla minua vastusteluista huolimatta. Ehkä nuo ovat hieman eri asioita koska tavallaan pidän sitä erittäin kiihottavana ja yhtenä omista fantasioistani, että minut otetaan voimalla ja väkisin.

Vierailija
6/15 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen tarvitsisi väkisin ottaa...

Vierailija
7/15 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..en valitsisi miestä, jonka tarvisisi raiskata minua. Monessakin mielessä on näin. Olen antanut mielelläni ja aina jokaiselle miehelle jonka kanssa olen asunut.

Vierailija
8/15 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tama ei ole missaan tapauksessa raiskausta , vaan fantasioiden toteuttamista - siis fantasian josta molemmat nauttii. Se on ihan toinen juttu kuin raiskaus. On tarkeaa mielestani nahda tama ilmisela ero .

mutta minä tavallaan pidän siitä. Hän on joskus leikkinyt minulla silloin kun olen juonut liikaa ja sammunut, lisäksi joskus kun olen kiukkuinen lepyttää minut rakastelemalla minua vastusteluista huolimatta. Ehkä nuo ovat hieman eri asioita koska tavallaan pidän sitä erittäin kiihottavana ja yhtenä omista fantasioistani, että minut otetaan voimalla ja väkisin.

Vierailija
9/15 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin riittää, että sanon "ei!" ja hän lopettaa (kiroillen ja sadatellen) siihen paikkaan. Hän on itsekin sanonut, että hänessä on monia huonoja puolia, mutta raiskaaja hän ei ole.

Hän on joskus uhannut minua väkivallalla ja kiristämisellä taipumaan omaan tahtoonsa, mutta minä puolestani olen sanonut siihen "että turha yrittääkään! Se on suhteemme loppu jos minuun kajoat". Väkivallan uhka ei ole koskaan meillä liittynyt seksuaalisuuteen.

Mieheni on myös sanonut, että koskaan ei tule käyttämään prostituoituja, koska sekin olisi hänen mielestään seksuaalista väkivaltaa naista kohtaan. Eikä myöskään sopisi mieheni arvolle miehenä! Seksi kahden välillä perustuu vapaaehtoisuuteen ja rakkauteen, eikä seksiä voi ostaa.

Vierailija
10/15 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tai jos tekisi, niin marssisin poliisilaitokselle ja tekisin rikosilmoituksen, keräisin lapset ja kimpsut ja kampsut ja aloittaisin uuden elämän. Mitä muuta voisi tehdä!?

Vierailija
11/15 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinut ap raiskattu? Tuohan on ihan hirveää. Hae apua, muualtakin kuin täältä mielipiteitä. Raiskaus on rikos, oli kyseessä puoliso tai ei!Voimia, jos näin on käynyt. Jos joku ystäväsi, ole tukena!

Vierailija
12/15 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä sen todistaisi niin että siitä kakkua tulisi?

Puskaraiskaus on ainoa raiskauksen muoto, jossa tuomio on edes lähestulkoon varma. Itä-Suomessa jos ex kiipeää ikkunasta sisään ja raiskaa oman lapsen nähden, ei tule mitään seurauksia, ettei mieheltä työpaikka katoa..

Että joo, siitä vaan ilmoittelemaan niitä perheraiskauksia!

Vierailija
13/15 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeaa sen on, kun aika on saanut jos vaan tajuaa pyytää. mutta kun ei halua.

Vierailija
14/15 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ystävälläni noin kävi, ei tehnyt rikosilmoitusta mutta erosi kyllä avokistaan tuon jälkeen... tai ei ekan kerran jälkeen mutta kun lisäksi löi ja raiskasi uudemman kerran niin sitten erosi.

Vierailija
15/15 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiskoi lapsia, jos en "antanut" tarpeeksi usein. Tätä tapahtui jonkin aikaa ja sitten jotenkin pimahdin. Etsin jo uutta asuntoa ja virittelin eroa, mutta päätin sitten kulkea tien loppuun saakka. Tein rikosilmoituksen (lapsen paiskomisesta), hankin meille perheterapian jossa tapahtumia käytiin läpi, passitin miehen lääkärille joka määräsi masennuslääkkeet ja kieltäydyin seksistä monta kuukautta.

Lopputulema: ollaan nykyisin onnellisesti yhdessä. Rytäkässä puhkoutui paljon sellaisia paiseita, joita kumpikin oli kantanut mukanaan lapsuudesta asti. Mies ei voisi enää kuvitella koskevansa lapsiin saati vaatia minulta seksiä silloin kun en halua. Ja itsekin olen kasvanut jotenkin paljon vahvemmaksi, enkä voisi ikinä enää antaa kenenkään kohdella minua kuten silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä