Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntisin itseni juntiksi jos olisin Kämpin edessä vahtaamassa Madonnaa

Vierailija
06.08.2009 |

tai ketä muuta tahansa. Minusta on jotekin hullua, että keski-ikäiset ihmiset siellä seisovat vahtaamassa jos vaikka näkisivät vilauksen. Ymmärrän jos sinne nyt joku teini eksyy.

Kun katsoin kuvaa iltapäivälehdissä, niin näytti yleisö aika vanhalta.

Muita jotka tuntevat samoin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdä jotain henkilöä noin paljon!

Vierailija
2/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsertissa käynti on ihan eri juttu. Musta on epäcoolia mennä jonkun hotellin eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä myöskään ole menossa konserttiin, mua lähinnä kuvottaa kattoa lähes 60 vuotiasta mummoikää lähestyvää naista (hyväkuntoista ja -kroppaista silti) haarojaan levittelemässä jumppatrikoissa.

Keksis sekin jotain uutta jo, laittais vaikka housut jalkaan.

Vierailija
4/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä myöskään ole menossa konserttiin, mua lähinnä kuvottaa kattoa lähes 60 vuotiasta mummoikää lähestyvää naista (hyväkuntoista ja -kroppaista silti) haarojaan levittelemässä jumppatrikoissa. Keksis sekin jotain uutta jo, laittais vaikka housut jalkaan.

Voi olla 20 vuoden päästä vaikea vetää sticky and sweet linjalla. Tina Turner on tehnyt homman jotenkin tyylillä. Ja hei, Sharon Stone oli just jonkun ranskalaisen lehden etusivulla rinnat paljaana. Tosin siitä kuvasta en Stonea olisi tunnistanut - on taidettu kuvaa käsitellä aika reippaasti.

En fanita ihmisiä, mutta hyvästä musiikista tykkään.

Vierailija
5/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tykkään musiikkia kuunnella, ilman et tarvitsee toisen jalkoväliä katsella.

Vierailija
6/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taatusti parempaa katseltavaa kuin sinun finninen selluliittiperseesi. Sitä ei 85 000 ihmistä lähtisi katsomaan maksustakaan.

enkä myöskään ole menossa konserttiin, mua lähinnä kuvottaa kattoa lähes 60 vuotiasta mummoikää lähestyvää naista (hyväkuntoista ja -kroppaista silti) haarojaan levittelemässä jumppatrikoissa.

Keksis sekin jotain uutta jo, laittais vaikka housut jalkaan.

Vierailija
7/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu siihen riskiryhmään, joka joutuu viisikymppisen Madonnan haaroja katselemaan. Suurin osa katselee juttua aika kaukaa.

Mutta ap:n kanssa samaa mieltä, vaikka Suomeen tulisi joku jota itse fanittaisin, en kehtaisi tällä iällä enää missään kadulla kytätä, 12-vuotiaana juoksin kyllä Dingon perässä, ja se kuului enemmän siihen ikään.

Vierailija
8/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin, että jos näkisin vilauksen.

Mutta nimmarin voisin mennä hakemaan kirjaan joltain kuuluisalta kirjailijalta. Esim. J.K. Rowling voisi olla sellainen tai Hillary Clinton. Ja tietty Obama.

Vierailija
9/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Ikää yli 40 v.

Vierailija
10/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ketä muuta tahansa. Minusta on jotekin hullua, että keski-ikäiset ihmiset siellä seisovat vahtaamassa jos vaikka näkisivät vilauksen. Ymmärrän jos sinne nyt joku teini eksyy.

Kun katsoin kuvaa iltapäivälehdissä, niin näytti yleisö aika vanhalta.

Muita jotka tuntevat samoin?

Mä tunnen itteni juntiksi kun me vatvotaan tätä asiaa vauvapalstalla :(